Laf Arası...

30 Haziran 2011 Perşembe
Kutu hastalığım var benim.
E siz de takdir edersiniz ki organizer olayında çok işe yarıyor, bütün ıvır zıvır düzeninizi sağlıyor.
Bende her bulduğum kutuya saldırıyorum. Lazım olur, bişeyler koyarım diye.
Annemse "gene kutumu aldın, tamam eşyalarını yer yok diye kutuya koyacaksın da o kutuları nereye koycaksın" diyor. E tespit süper.
Koçtaştan aldığım bu cici kutulara doldurcamı doldurdum ama artık onları koyacak yer bulamıyorum :)


Ne kaa güzel ayakkabılar dimi?
Geçen yaz benimdi.
Ama şimdi değil, değiller!
5 çift ayakkabımı atmış annem, yanlışlıkla!
Hatun temizlik yaparken atılacakların poşetiyle karıştırıp yazlık yepisyeni ayakkabılarımın olduğu koca poşeti atmışşş! Neyseki baya geçti farkına vardığım zamandan, şoku atlattım ben yani, iyyim..


Bu arada kendimde beğenmediğim yerim kesinlikle ayaklarım, taraklılar, ön kısmı geniş yani, o yüzden her ayakkabıyı rahatça giyemiyorum ben :(

 

8 yorum:

Ayshenur dedi ki...

ilahi annene yaa ben olsam 9ay küserdim:P saks mavisi pek güzelmiş nyse nysesen daha güsellerine layıksın ztn bitanem :)
openziii:*

tubitos dedi ki...

canım yeni yeni papiler alırsın üzülme.. kutular da çok cicii

Demet / Demetoloji dedi ki...

Ben de kutuları çok severim. Yalnız bendeki de satın almaktan ziyade bulduğum kutuyu süsleyip sıralamak şeklinde :)) Stok sorunu bende de var, ne zaman patlayacağım bakalım :)))

Ayakkabılara üzülme, yenisini alırsın. Daha güzelini hem de ;)

Öpüyorum seni *-*

Un peu de tenue ! dedi ki...

Ayakkabilarin çok güzel ! Canim o ayakkabi sorunu bende de var, ayak parmaklarim biraz geni$ malesef ... :(

Elifinelizi dedi ki...

kutular iyi hoşta
ahhh gitti caaaanım ayakkabılar :)
içim yandı burda

cecilia dedi ki...

Ayshenur; Valla iki gün bile küs kalamadım sinir oldum çok hemde ama en kıymetlisi annem :) sağol kuzucan :*

tubitos: alıyorum da cnm :) yer açıldı en azından dimi?

Demet; Teşekkürler demetcim üzülmüyorum zaten geçti gitti o şok :)

Un peu de tenue !: Off aynen cnm aynen :)

Elifinelizi; Benimde içime oturmuştu, ne planlarım vardı onlarla ama sağlık olsun diyelim cnm.

Mystery dedi ki...

ayakkabıları mı atmııışşşş :D geçmiş olsun cecim :D

kutulara ben de bayılırım. hayat kurtarır onlar.

lirean dedi ki...

o kutuların aynısından bende de var!
sabunlarımı saklıyorum :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails