Ceci'siz Düğün Olmaz :)

24 Haziran 2011 Cuma
Müdürümüz biricik oğlunu 10 Haziran'da Ataşehir'de Marriott Otel'de görkemli bir düğünle evlendirdi.
Herşey çok özel ve çok güzeldi. Bizde iş arkadaşları olarak kokteylden sonra bize ayrılan masada yerimizi aldık, dans, müzik ve sohbet derken keyifli bir gece geçirdik.


Nikah şekeri ortamın loş atmosferinden pek belli olmamış, ama çok çok şirin bişey. Gelin damat biblosu, tüylü ve dantelli..Erkek arkadaşlardan biri kendininkini de bana verdi, pek bi mutlu oldum :)


Makyajım, saçım ve takılarım..
Saçım belli olmuyor sanırım, önden bombeli düz bir at kuyruğu idi. Aslında kuaförden çıktıktan sonra pek memnun değildim, sanki istediğim gibi olmamıştı. Arkadaşımın da öyle. Ama sonra giyinip, takıp takıştırınca daha bi hoş göründü gözümüze.


Elbisemi geçen yaz Kotondan almıştım. Fiyonklu kolyem ise Cassettenin hediyesi.
Elbise siyah olduğu için düz gibi görünsede küçük detayları vardı.
Ayakkabımı bu tarz şeylerde sık giyiyorum, hem siyah hem klasik bi havası var ama o takılması güç kayışı beni çileden çıkartıyor :)


Böyleydim işte. Siz nasıl buldunuz bakalım? :)

14 yorum:

sevda s. dedi ki...

Elbisen çok güzelmiş, saç modelinde çok yakışmış. Göz makyajı da altın rengi sanırım, hoş görünüyor, beğendim :)

cicibebe dedi ki...

süper süper süper :) ceci'cim çok güzel olmuşsun yine ve çok şık :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok şık çok tatlı olmuşsun cnm ;)

cecilia dedi ki...

sevda s. çok teşekkür ederim, evet göz makyajımı da altın ışıltılı yaptım, beğenmene sevindimm :)

cicibebe: cnmm çok mutlu oldum yorumuna teşekkür ediyorumm ;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ : prensescim beğenmene sevindim, teşekkür ederimm :*

Ezginin Günlüğü dedi ki...

çok güzel olmuşsun canımm :)

www.esraezgiyaman.blogspot.com

Ayshenur dedi ki...

siyahın asaleti diorum bebegimmm!ayrıca sacınla makyajın kusursuz !

Mystery dedi ki...

süpersin her zamanki gibi :D nikah şekeri de çok hoşmuş yaaa :D

cecilia dedi ki...

'Ezginin Günlüğü': Çok teşekkür ederim, bu arada bloğunda yorum yapmak istedim ama bazı bloglara yorum yapamıyorum nedense :(

Ayshenur: Saol bebebimm :*

Mystery: Evet gizim ya göründüğünden daha hoş, teşekkürlerr!

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Çok şık,asil olmuşsun canım :)

tubitos dedi ki...

canım harika görünüyorsun siyah benim de özel günlerde vazgeçilmezimdir =)

Adsız dedi ki...

her zamankı gıbı cok sıksın canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şuaralar düğünler dikkatimi çekiyor. Bu sefer süslenip birilerinin düğününe gitmek yerine süslenip kendi düğünümün gelini olacağım kısmetse :)Çok güzel olmuşsun buarada canım. Sevgiler.

aşgaane dedi ki...

çok cicisin tatlımm:) ve tabii darısı başına:)

cecilia dedi ki...

♥pemb€sinti♥: teşekkür ederim tatlım ;)

tubitos: öyle oluyo gerçekten, en güzel en şık elbiseler siyah oluyor zaten hep, çözemedim ama siyah renkte daha çok model sunuyolar ondan belkide..

Dolunay: Sen de çok naziksin cnm sağol..

Muhabbet Çiçeği:Öylemiii ne güzel, çok sevindim senin adına ve çok tebrikler, düğün fotolarını paylaşmanı umuyorum..

hayat güzel: teşekkürler, amin cnmm tüm isteyenlerin..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails