Ruh Hali (MiM)

20 Nisan 2011 Çarşamba
Sevgili enkcim bu güzel mim de bana da yer vermiş. Çok teşekkür ediyor, burdan İsveç'e kucak dolusu sevgilerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum :)

Mimin Konusu: Şu an kendi ruh halinizi anlatan, bir ezginin melodisiyle ya da bir şiirin satırlarıyla ya da bir veciz sözle ya da bir resimle aktarınız. Seçim sizin, hangisini istiyorsanız... Ben e) hepsi 'ni seçiyorum :)


 
BAŞKA TÜRLÜ BİR ŞEY

başka türlü bir şey benim istediğim
ne ağaca benzer, ne de buluta
burası gibi değil gideceğim memleket
denizi ayrı deniz,
havası ayrı hava..


bir başka yolculuk dalından düşmek yere
yaşadığından uzun
bir tatlı yolculuk dalından inmek yere
ağacın yüksekliğince
dalın yüksekliğince rüzgarda
ve bir yeni ömür
vardığın çimen yeşilliğince


nerde gördüklerim
nerde o beklediğim
rengi başka
tadı başka..

Can YÜCEL
 
Bu da şarkımız olsun..olur mu? :) oldu bile ;)
 
Ben de;
 
NABRUT'u, tubitosu, dolunay'ı, mystery'i, tarih84'ü, Handan'ı, hayat güzel ve hande (hande ne yapıyor)'yi mimliyorum.. Neyse haliniz, yazsın bloğunuz diyorum kızlar! :)

13 yorum:

tubitos dedi ki...

canım çok güzel bi mimmiş bu =) bugün yaparım eve gidince =) teşekkürler..

Adsız dedi ki...

SUPER BIR RESIM ,SUPER BIR ŞİİR....

Un peu de tenue ! dedi ki...

$iir çok güzel .. :)

cecilia dedi ki...

tubitos: bekliyorum tatlım:)

Dolunay: Beğenmene çok sevindim cnm :)

Un peu de tenue !: Kesinlikle süper dizeler :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ahh o şarkı var ya benim şarkımdı :DDD

teşekkürler canım.

en kısa zamanda cevaplayacağım

cecilia dedi ki...

NABRUT: Sıla tam bi duygu kadını :) Hoş şarkıları var ki herkesin aynı şeyleri hissetmemesi içten değil :)

aşgaane dedi ki...

çok ilginç ama çok güzel bi mim bu:) çok teşekkür ederim canım:) seve seve devraldım mimi:)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

uyyy bebeğim:D en sakat ruh hali benim:D ne yazacağım şimdi:D:D

tarih84 dedi ki...

heheytt:)) mimlenmiş miyim:)

en kısa sürede mim can bulacaktır şekercim:)

Elifinelizi dedi ki...

Ne güzel bir mim olmuş bu böyle insanın ruhunu anlatması rahatlatıcı ve huzur verici

Adsız dedi ki...

Canım cevapladigin icin teşekkür ederim resim ve siir secimin cok güzel olmuş ellerine saglık ...

cecilia dedi ki...

hayat güzel: bekliyorum o zaman cnm :)

hande ne yapıyor? : balım içinden ne geliyorsa..

tarih84: hadi bakalım :)

Elifinelizi; kesinlikle katılıyorum, yapılası sevilesi mimlerden...

e.n.k; ne demek tatlım zevkle yaptım sende sağol :*

tarih84 dedi ki...

çok keyifli bir mim oldu teşekkür ederim:)

http://pudratozu.blogspot.com/2011/05/mim-ruh-halim.html

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails