Miskin Kedi Ceci...

29 Nisan 2011 Cuma

Havalardanmıdır bilinmez bu ara çok miskinim.
Pek bişey yapasım gelmiyor ama ne ilginçtir ki aynı zamanda oyalanmak, bişeyler yapmak istiyorum.
Çalışan kesimin haftaiçi ritüelleşmiş bir programı vardır takdir edersiniz ki.Bir söz vardır; "Aslında hepimiz haftasonları için yaşıyoruz" diye. Bunun yanlış olduğunu söyleyebilecek biri var mı? Haftaiçi çalışmaktan başka ne yapıyoruz ki. Yine başkalarına göre çok erken vakitte biten bir mesaim var. Ama iş çıkışında havalarda berbat olunca kendimi bi an önce eve atmak istiyorum. Akşam yemeği, aileyle sohbet çay eşliğinde, internette sörf veya okuma seansları, günün filmi veya dizisi patlamış mısır ve kola eşliğinde...Ve sonrasında ertesi güne hazırlık..
Ama Cuma başkadır. O haftaiçi'nden değildir. Haftasonunun arifesidir, müjdecisidir. Küçüklüğümden beri ayrı bir sempatim var Cuma'ya, aslında herkes gibi. Tanrı bile buyurmuş zaten Mübarek gün diye.
Haftasonu'nda çılgınlar gibi alışveriş yapmak istiyorum . Ama bir yandan da aldıklarımı koyacak yer bulamayacağımın endişesi var.
Dolap detoksunu tekrarlamalı.
Kullanmadıklarımı minik kuzene ayırmalı.
Babanneye uğramalı.
Anneler günü geliyor. Ayakkabı alınacak kendisine.
Annemin kuzeni Oriflame katalogu getirecek, ona yardımcı olmak için bişeyler almalıyım.
Teyzemler yurtdışından geleli nerdeyse 1 ay oluyor, hala görmedim :S
Bir de blogger buluşması var ama benim için zor görünüyor...
1 Mayıs'da Taksim'e gitmek istiyorum.
Yine de kendimi çok miskin hissediyorum.
Neden böyle?
Sanırım yaz gelmedi diye...:(

10 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

canım havalardandır o inan işten çıkınca canım hiç bir şey yapmak istemiyor:) eve gidip oturuyorum sadece:) seninde dediğin gibi bende cumaları ayrı severim :) her nekadar yarın çalışıyor olsamda:)

tubitos dedi ki...

evet canım yaz gelmedi diye. bende de var aynısından malesef =(

Mystery dedi ki...

amma işin varmış yaa :)) havalardandır havalardan, halledersin hepsini :))

gülçin dedi ki...

yaz gelsede kurtulsak bende de sürekli uyma isteği var :(

assortiek dedi ki...

doğru tespit,güneş yok,enerjisiz kaldık ondan:)

cecilia dedi ki...

cemre; tatlımcm alışınca insan yadırgamıyo heralde, kolay gelsin sana..;)

tubitos: yalnız olmadığıma sevindim cnm yaz gelsin de neşemizi bulalım dimi?

Mystery: Aslında bu gene pek yoğun olmayan bir program, yaz gelsin de ben o cumartesi pazara neler sığdırırım neler :)

gülçin: evet uyumayı da es geçmeyelim, bende bi uyumak yazın uyanmak istiyorum..

AssoRTieK: Aynen öyle, bizler güneş enerjisiyle çalışan tileriz, yani böyle havalar devrelerimizi bozuyo :)

Adsız dedi ki...

ceciliacım hepimiz birer miskin kedi olmuş artık;ben garfieldlığa doğru gidiyorum;yemek yiyorum hopp bilgisayar başına göbüş çıktı bile bu tembellikten :(

aşgaane dedi ki...

havalardandır... düzelsin artık havalar... özellikle 14 mayısta:) çok bencilim çokk;)

Adsız dedi ki...

hepımız aynı haldeyız :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

SEN BUNLARIN HEPSİNİ YAPACAK OLURSAN ŞAYET MİSKİNİLK SENİN YNINDAN BİLE GEÇEMEZ ÇÜNKÜ KORKAR :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails