Belki de bu son...

28 Nisan 2011 Perşembe

Evet sanırım bu son elf alışverişimdi, daha doğrusu son yurtdışı alışverişim.
Elime ulaştığı için kendimi şanslı hissediyorum, zira gözden çıkarmıştım.
On gün kadar önce hem çilekten hem de elften herzamanki gibi masumca ve bi heyecanla sepetimi doldurmuş, sabırsızla paketimin elime ulaşmasını beklemeye koyulmuştum.Ve akabinde 2 - 3 gün sonra dehşet verici o haberi duydum; Yurtdışından Kozmetik Alışverişi Yasaklandı!
Yer Türkiye ise şaşırmamak lazım böyle yasaklara ama gene de ufak çaplı bir şoka girdim. Olayın aslını astarını öğrendik ki Sevil Hanım ve Tekin Bey bize kumpas kurmuşlar. Evet bunun en masum açıklaması bu olur; kumpas. Neden? Sırf onlrdan alışveriş yapalım, onlar daha fazla kazansın diye, yani biz soyulalım, kazık yiyelim, daha fazla para ödeyelim diye mahkemeye başvurmuş ve kazanmışlar. Yüzlerce markayı, ürünü %80'lere kadar indirimle, kargo bedelsiz ve son derece ilgili bir şekilde sahip olmamızı sağlayan Strawberry, elf ve daha nicelerinden mahrum bırakıldık anlayacağınız. Bu haksızlık değil de nedir? Ülke ekonomisi elbette önemlidir ama kendi ülkesinde kazıklanacağına yurtdışından alışveriş yapma tercihinin neresi kötü, neresi yanlış? Kaldı ki global bir dünyada yaşıyoruz. Zaten biçok konuda yurtdışına bağımlı haldeyiz,bunun sorumlusu biz değilizdir heralde. Kendi ülkemizde üretilmeyen yabancı menşeli bir markayı, dışardan temin etmek kadar doğal bişey olamaz. Bu tamamen Sevil ve Tekin ACAR'ın çıkarlarına hizmet eden, insan haklarına aykırı bir olay. Blogger yasağı kadar saçma bi olay! Ve bu saçmalıkla da baş etmesini biliriz. Boykot! Size kalmadık!




10 yorum:

tubiss dedi ki...

bende paketim gelmeyecek diye korkmuştum ama gelmiş seninkiler de hayırlı olsun canım cumartesi geleceksin değil mi :)

Adsız dedi ki...

Bende cok saçma buluyorum madem kendilerinden alışveriş yapmamızı istiyorlar bir ürüne yüzde bes yüz kâr yükleyip satışa sunmasınlar haa bide ürünleri kuflenene kadar raflarda saklayana kadar indirim yapıp nakite çevirsinler yasaklara cok müsait bir ülkeye sahip olduğumuz icin Hic şaşırtıcı gelmiyor artık bu olaylar ...
Aldıklarını güle güle kullan canm ..

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

hayır pahalı olmalarını bir yana bırakıyorum
o tezgahtarları var ya.
herkese tester denemeye gelen beleşçi muamelesi yapmaları,ürünleri hakkında hiç bir bilgi sahibi olmamalarının yanında tepeden tepeden bakmaları :( ıyyyyy
yani mahkemelerle falan uğraşacaklarına önce çalışanlarını eğitsinler müşteri çekmek için

Mertör dedi ki...

ühü ben de bilemeden ilk ve son alışverişimi yapmışım strawberry'den :( hayır insan bir haber verir en azından 1 hafta öncesinden ki ona göre son alacaklarımızı alalım değil mi?! ayıp ediyorlar, çok ayıp...

Adsız dedi ki...

bende şoka girdim bu nasıl bişey ya:((((

tarih84 dedi ki...

öyle bir ülke oldukki büyük patronları memnun etme üzerine kurulu düzend edevam ediyoruz. yasalar büyük patronları daha da zengin etmek üzerine ve malesef bu bir başlangıç. 12 HAZİRAN'DA SANDIK BAŞINA!

cecilia dedi ki...

tubiss; evet tatlım bende endişeleniyordum ama sanırım yasak tarihinden önce sipariş verdiğim için elime ulaşabildi. Tubişim kesin değil :(

e.n.k: adamların politikaları bu işte, ne indirim ne bir kendini geliştirme olaylarına giriyorlar, napıyorlar, alternatifleri yasaklatıyorlar, adalet de onlardan yana ya daha da bişey diyemiyorum!

NABRUT: Eskiden sevmiyordum ama şimdi nefret ediyorum onlardan!

lacivertojelikız; eğer bilseydim o hırsla yarım milyarlık alışveriş yapabilirdim :)

иαℓαи: hiçbişekilde anlamlandıramıyorum :S

tarih84: 12 Haziranda maalesef hiçbişi değişmicek, yine de karamsar olmak istemiyorum :(

Mystery dedi ki...

aaaaa ne saçma. özgürlük kısıtlamaktan bi hal oldular arkadaş nası bi şey bu! belki kalkar yasak ceci, bekleyip görmek lazım.

Unknown dedi ki...

yok artik daha neler :O

Joey Potter dedi ki...

Şimdi daha da beteri geliyor canım. İnternete filtre adı altında sansür geliyor ve filtreyi aşmaya çalışmakta suç. Umarım yasalaşmaz bu yasaklar ve geçmez meclisten. Nereye gidiyoruz endişeyle izliyorum. :(

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails