Bu cevaplarda şifre yok! :) (mim)

15 Nisan 2011 Cuma
Altınsaçlım beni mimlemiş, teşekkürler ve öpücükler ona :)

Hazır Cuma saadetine nail olmuşken bu mimi de hemencecik cevaplandırayım... :)





Hayalindeki Meslek nedir?


Hayalimdeki mesleğe sahip değilim maalesef :(
Gönlüm hep tiyatro, oyunculuk, radyo-televizyon, gazetecilik gibi iletişim sanat dallarından yanaydı,  meslek olmasa bile hobi olarak yapılabiliyor da hevesimizi alabiliyoruz allahtan..ama hayatta hiçbişi belli olmaz dimi :)


Yazın sürmeyi en sevdiğin parfüm?
Özellikle şunu sürerim diyemiyorum, o an kafama ve ruhuma ne iyi geliyorsa onu sürerim. Ama tabi yazın daha fresh, çiçeksi kokular tercih ediyorum.


Çay mı? Kahve mi? şekerli/sütlü,sütsüz?
Kahveyle aram hiç yoktur, görsem kaçarım o derece. Ama çay severim. Ofis kültüründe de çayın, kahvenin yeri büyüktür tabi. İki şekerli fincan çay stresi alıp götürür...:)




En önemli makyaj hileniz?
Kontür yaparak yüzü inceltme hilesini seviyorum açıkçası, kim bulduysa allah razı olsun :) Onun dışında her bayanın bildiği yaptığı şeyleri yapıyorum, gizli saklı yok! :)



Tam şu anda kucağiniza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkiniz olduğunu söyleseydi, ne olurdu?
Çok orjinal bişey :P Evli, mutlu, çocuklu :)


Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatli. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız,hangisi olurdu?


Şairin dediği gibi; Kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı :)

Eğer Hello Kitty olsaydınız,kurdelanız ne renk olurdu?
Soru mu bu :) Kesin kırmızı olurdu :)


Eğer ömrünüz boyunca yalnizca bir tane taki takma seçeneğiniz olsaydi bu ne olurdu?
Benim gibi bir takı canavarına verilecek en büyük ceza olurdu bu :) Bi tanecik ne olabilirki.


Sahip olmak istediğiniz bir yetenek ?
Sesimin güzel olmasını isterdim, dans, spor, el becerisi gibi faaliyetler sonradan öğreniliyor ama sesin güzel olması ayrı bir şans ve lütuf bence..

Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?
Öyle birşeye imkan olmuyor açıkçası, zaten zor bitiririm bitirdiğim zaman da yedeğimde duran farklı bir ürüne şans veriyorum. Mesela geçen flormar fondotenim bitti maybelline aldım, değişik ürünleri denemeyi seviyorum. Ama kültlerim var elbetteki, nivea lip stick nemlendirici, rexona deodarant, maybelline rimel tekrarladıklarımdan...

Eğer geleceği görme sansiniz olsaydi, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?
Evet isterdim tabiki, insan kendinden başka neyi görmek isterki 10 sene sonra :)


Gizli ünlü aşkiniz kim?
Hımmm..Ünlü birine aşık olmak saçma geliyor, hayranlık dese hadi neyse...ama yok, olmamalı :)

Neden blog tutmaya başladiniz?
Aslında özel bir sebep yok, hatta hatırlamıyorum nasıl bir ruh haliyle karar verdiğime. Ama hayatımın belli dönemlerinde belli oluşumlarda, ortamlarda oluyorum farketmeden. Blog dünyası da ayrı bir ortam, dünya bence. Henüz sıkılmadım, hayret :)

Bu mimi henüz yapmamış olan tüm izleyecilerime yolluyorum...

9 yorum:

Ayshenur dedi ki...

şifre yok dmek:)allah seni ya:)
cok tşkler cvplar için bnde öptüm cnm seni:)

tarih84 dedi ki...

şifreye dokundurma süpper:))

sorular şahane, cevaplardan öte sorulara takılı kaldım:))

ilk defa bu kadar güzel mim soruları ile karşılaştım:) paslanırsa seve seve cevaplayacağım:))

hello kitty kurdele rengi hahaha:))) ne güzel soru, hayatımızın en can alıcı sorusu:))

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

sevdim ya hangi şair ve hangi şiir
kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı

cecilia dedi ki...

Ayshenur: Ne demek güzelim senden gelen mim başım üstüne :)

tarih 84: birden aklıma geldi hatta sehven de olabilir haha :)
cnm o zaman sana paslasam beni kırmayıp cevaplarmısın :)


NABRUT'cum bu sana;


KAHVALTI

Yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem
Ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı

Cemal SÜREYA

:)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ahhh sağalosın
bayıldımmmm
çok hoş....

Adsız dedi ki...

hehe güzel bir başlık olmuş:)
bu arada geleceği görmek istermiydiniz sorusuna ilk aklımdan geçen başka birisi oldu;senin cevabını okuyunca baya güldüm kendi halime:D

tarih84 dedi ki...

tabikide cevaplarım hem de seve seve sen iste tatlım:)

cecilia dedi ki...

NABRUT: sende sağol cnm :)

prettyflowerly: haha, demekki hiçbizaman kesin konuşmamak lazımmış :D

tarih84: memnun olurum kuzum :)

tarih84 dedi ki...

http://pudratozu.blogspot.com/2011/05/mim-13-soruda-derinlere-yolculuk.html

mim cevaplanmıştır çok keyifliydi teşekkür ederim:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails