Ben Bu Haftasonu...

17 Nisan 2011 Pazar
Bir çocuğun patates yerken nasıl aşk yaşar gibi mutlu, heyecanlı ve şımarık oluşunu...
Ve öyle güzel duruşunu izledim..


Yeni kitaplar, dergiler aldık.
Okuma aşkımız tavan yaptı bu aralar.
 Ucundan Claires de yapıldı "gene ojemi" diyenlere rağmen durmak yok yola devam denildi.
İkea'ya da uğrandı, sefamız olsun..

Bol bol ekler yedim...Şekerden gidebilirim..


Daha biçok şey yaptım...
Hava, trafik ve kalabalık dışında güzeldi herşey..
Daha güzel olacak herşey, güneşli günler göreceğiz inşallah..
Ve yarın pazartesi..
Mutlu bir hafta olur herkes için umarım...

12 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

boş yere süslenme
bu kitabın içiriği ne tatlım çok merak ettim.
bak tatlım dedim ki yediğin eklerle hiç alakası :))))

Adsız dedi ki...

mım de guzeldı , hafta sonu postunda guzelmış canım :)

Ayshenur dedi ki...

Oh sefan olsun cnm;)
ojenin swatch'unu kesin istiyorummmm cecicim:))

tubitos dedi ki...

çok tatlısın ya =) ne kadar hoş cümleler öyle..

üzüm kuşu dedi ki...

kuzu ne güzel gezmişin alışveriş yapmışın oje konusunda durmak yok dimi:)

defne dedi ki...

Çokk seviyorum ben de ekleri canım,bu arada yemek yediğiniz yer forum istanbul sanırım??

Mystery dedi ki...

yaaaa güneş bi açsa daha güzel olucak ama hala yağmur yağıyo yani, bayılcam artık :)) keyfine keyif katılsın yavrum, mucuk! :))

Rainbow Gatherer dedi ki...

çocuk cok sebimli

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Stil Direktoru dedi ki...

Sefan olsun canım ciciler mamalar yarasın mis mis...

cecilia dedi ki...

NABRUT: Şuan okuyorum kitabı, bitmek üzere. Kendimden bişiler bulabileceğim feminen karakterli kitaplar hoşuma gidiyor ama fazla Los Angeles havasında yani bizim kültürümüzden biraz farklı, o yüzden çok da zevk almıyorum, okunmasa da olur ama eğlenceli diyebilirim :)

Dolunay: Beğenmene sevindim, içimden geldiği gibi işte :)

Ayshenur: Tamam kuzum sen merak etme istediğin swatch olsun :)

tubitos: o senin tatlılığın cnm :) mutlu oldumm buna hihi :D

cemre: Hehe aynen balım :)

defne: Evet tatlım orası :)

Mystery: Off palto giymekten gına geldii, yağmurdan, soğuktan, karanlıktan! sağol gizimm mucx :*

Gökçe: öyleydi valla, annesini kıskandım :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ ayy yaramasınn hiçç edimm :)

What's Next dedi ki...

boş yere süslenme çok eğlenceli bir kitaptı. bir de onun devamı var, dertler şarabı sever diye. onu daha da çok beğenmiştim :) ojelerini de güle güle kullan :) bu arada canım ekler çekti, bu yaptığın suç biliyorsun değil mi? :D

cecilia dedi ki...

What's Next: Evet duydum onu da bundan daha güzelse okurum o zaman :) teşekkür ederim, biliyorum üzgünüm :(

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails