Yüzük Yuvası 2

8 Nisan 2011 Cuma
Burda yüzük yuvalarımdan ilkini görmüştünüz. Diğer yüzüklerimi merak edenler için geliyor şimdi; karşılayın :) ;


Alttan ilk sıra pembe fiyonklu hariç benim nacizane yaptıklarım..
Üçüncü sıradaki cameolu da ev yapımı :)
Yapmaktan kastım da tabiki objeyi belirleyip yüzük aparatına silikonla yapıştır işlemi sadece :)


Ve son aldığım yüzüğümle tanıştırmak istiyorum sizi...
Çiçek ve kelebeğin buluşması..:)


Evett yüzüklerim hepsi bunlar... Ama ben doymuyorum.. Çünkü daha dışarda milyonlarca birbirinden güzel yüzük var :)
Suç bende mi? Hayır! Üretmeyi durdursunlar tüketmeyi durdurum ben de :)
Aslında hepimiz masumuz kızlar! ;)

19 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

eveet tuttum bunu
üretim durduğu zaman tüketim duracak:D

kozmetikperisi dedi ki...

Ojeyle yüzüğün renk uyumu çok güzel :) güle güle kullan cnm :)

balkan gırl diary,,, dedi ki...

son aldığın yüzük çok güzelmiş,bayıldım,,,

capriceline dedi ki...

ceci ben de tüm bu takıları nereye sığdırcağımı bilemiyorum. ama çok ciciler nasıl olcak böyle:) kesinlikle katılıyorum üretimi durdurun:)

Adsız dedi ki...

haklısın canım :) bırde cok zevklısın .gule kullan.

Un peu de tenue ! dedi ki...

Nazar boncuklu olan çok güzel, kelebeklide ^^ Öpüldün canim

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

ay aşk! sonuncuya yani parmağındakine aşık oldum!!!!

Ayshenur dedi ki...

Cnmm tan bi yüzük canavarıymışsın agzım acık kldı:)

Ama benden bi mim daha geliyo sana bu soruları da sende cvpla mrkla beklıorum öptüm:)

Mystery dedi ki...

vay arkadaş bayılıyorum bu kızın üst baş takı toka koleksiyonlarına :)))

moda_kesh dedi ki...

canım çok güzeller hepsi :)bende benimkileri bir arada tutabilsem resimlicem ama nerdee :)

CMOS dedi ki...

bu aralar bende tam bir yüzük çılgını oldum çıktım=)

Joey Potter dedi ki...

Bayıldım bu fikre. Üretmeyi durdursunlar tüketmeyi durduralım :) Daha ne olsun. Yüzükler de şahane :D

Yeşim dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel tatlım :) güzel günlerde kullan :) son aldığına da bayıldımmm.

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok güzeller

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Adsız dedi ki...

son yüzük müthişmiş bayıldım cnm iyi günlerde kullan

Modaliza dedi ki...

wow bir yüzük delisi blogger daha.bundan böyle takipteyim bende;)mucx

http://modaliza.blogspot.com/

cecilia dedi ki...

NABRUT; haha çok fenayızz :)

kozmetikperisi; tatlım beğenmene sevindim, sağol ;)


she and miushi; teşekkür ederim daha güzelleri senin olsunn :)

capriceline; off off kanayan bi yaramız bu bizim, ben heveslerimin geçtiklerini veriyorum sağa sola canım, arada dolap detoksu yapmak iyidir :) ee yenilere yer açmak lazım dimi :)


Dolunay ; çoook teşekkür ederimm :)

Un peu de tenue ; teşekkür ederim tatlım beğenmene sevindim ;)


hande ne yapıyor? ; sanırım herkesin favorisi handecim:)

Ayshenur ; yaptımm bilee mucx :*


Mystery ; haha bende senin yorumlarına bayılıyorum gizimm :))


moda_kesh; merak ediyorum ama merak ediyorumm :)


CMOS ; güzel bi aksesuar cnm da bakalım ne zaman geçicek bu hevesimiz :)

Le garçon avec les lunettes; thank youu!!! :)
MY CUP OF COFFEE

Joey Potter; hehe teşekkür ederim joeycim :)


Yeşim; sağol bitanemm daha güzelleri senin olsun..

Gökçe çooook teşekkürler :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan teşekkür ederim handancım daha güzelleri senin olur inş.

Özlem; hoşgeldinnn, çok sevindim seni gördüğüme :)

özge dedi ki...

ya bu son aldığın yüzügü nereden aldın böyle yüzüklere bayılıyorum ama bulamadm cevremde.

Adsız dedi ki...

ceci söylemedin ama nerden aldığını:(

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails