Mart Kapıdan Baktırdı...!

31 Mart 2011 Perşembe
Neyse ki bitiyor. Ayın son günündeyiz ve ben iyice şu ay bitsin öyle yazayım moduna girdim :)

Haftasonu Ortaköydeydik. Uzun zaman olmuştu gitmeyeli. Mis gibi güneşi görünce deniz de görülmeli bu havada dedik ve Taksimden başladık yürümeye; Dolmabahçe, Beşiktaş ve Ortaköy. Hamlaşmaktanmıdır nedir o yolu defalarca yürüdük ama bacaklarım bu seferki kadar ağrımamıştı. Resmen 3 gün kendime gelemedim. Bu arada İstanbul gerçekten kalabalık ve bırakın bi yerde oturmayı, yemek yemeyi, biyerden bişey almayı yolda yürürken bile rahat edemiyorsunuz, hep bi kuyruk sırasındasınız. Elinizi sallasanız insana çarpıyor. Bu normal şartlarda iyi bişi olmalı dimi ama yok iyi gelmiyor, insan kaldırıp kendini o ıssız, ücra sahil kasabalarına atmak istiyor...Ama şu resmi görünce de vazgeçiyor hemen! :)



Bu haftanın bana attığı kazık ise boyun tutulması gibi can sıkıcı sağlıksal bir mevzuydu ne yazıkki. Böyle bir acıyı, ağrıyı daha önce yaşadığımı hiç hatırlamıyorum. Günün sonlarında başlayan ağrı akşamdan diğer sabaha devam etti. Ve ertesi sabaha acıyla uyandım. İşyerine gidip ufak işlerimi halledip izin alıp tekrar döndüm eve. Tüm ısrarlara rağmen doktora gitmedim. Felçli gibi kalakaldım öyle. Allah kimsenin başına vermesin bela bişey ki klima ve yanlış oturmayla alakalı haberiniz olsun ben etmedim siz dikkat edin kendinize.

Farkettim ki Mart ayları ile aramız pek yok. Geçen senede sıkıntılı geçmiş.Özellikle ay sonuna doğru beni baya sıktı açıkçası. Habire bişeyler kaybediyorum, maaş kartı gibi önemli bişey mesela ve tekrar başvuru yapıyorum ama iki hafta oluyor, hala kargoda elime ulaşmıyor. Sadece benle de alakalı değil şansızlık. Yaptığım bir alışverişte ücret tam 4 defa çekiliyor mesela ki daha önce hiç başıma gelmemişti. Hesaplarımı kontrol etmesem ödicem paşa paşa, az buz bişi de değil. Bakın benden çok iyi ders çıkarabilirsiniz :) Bu da etti 2 :)
Beni sevindiren tek şey ise Markafoniden sipariş ettiğim elbiselerime kavuşmaktı.Dolabım Yazlık elbiselerle doldu taştı, havaların güneşli ama soğuk olduğu şu kandırıkçı günlerde sıra gelmesi mümkün değil.İnanmazsınız ama ben hala boğazlı trikolarımı, hırkalarımı filan giyiyorum. Yani bi türlü özlediğim havaya ulaşamadım.Ama benim mevsimim bahar değil zaten, yaz! Sevmem öle bi soğuk bi sıcak, orta şekerli havayı. Güneş sıcağın hakkını vericek, öyle! :)

 
Cicilerimden bi görüntü de yayınlayayım merak edenler için. İstiyorum ki güzelce kombinleyim üzerimde görün, o yüzden şimdilik gelişigüzel fotoladım. Resmin yansıtamadıklarını ben anlatayım ; Bu yaz beyaz bir elbise istiyordum, bembeyaz tril tril. Bu elbise biraz fazla yazlık oldu benim için, hem çok kısa, hemde rengi kreme kaçıyor, ama sevdim. Diğeri ise denizci temalı  lacivert beyaz fiyonklu. İki elbisenin de etek kısımları katlı ki bu benim ev sevdiğim detay. Mankenin üzerinde çok gzel duruyorlardı, bakalım bende nasıl duracak.Hadi bakalım  nerden baksanız 2 ayımız var, bekleyip görelim :)

16 yorum:

aşgaane dedi ki...

ayy elbiselerin çok güzeller:) üzerindeki fotolarını merakla bekliyorum:) esmere ne de yakışır beyazlar:)

cecilia dedi ki...

hayat güzel; cnm benim beğenmene sevindim inşallah :)teşekkür ederim teveccühün :)

tubitos dedi ki...

canım geçmiş olsun.. elbiselere bayıldım valla. aynı mevsimin insanıyız ben de yazı tek geçerim =)

Unknown dedi ki...

tatlım çok geçmiş olsun umarım şu an iyisindir bişey kalmamıştır, elbiseler çok cici güle güle giyin güle güle eskit:)

nilerk dedi ki...

İstanbulu ne kadar özlediğimi hatırlattın neyseki mayıs ayında gelicem 4 günlüğüne de olsa inşallah gezebilme fırsatım olur..Elbiselerinide iyi günlerde giy üstünde de görelim duruşlarını merak ettim

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

sağdaki elbiseye öldüm yani.katlı etek hastasıyım zaten.Güle güle kullan

BÜTÜ dedi ki...

güle güle tatlım çok güzeller :)
http://butunundunyasi.blogspot.com/

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Ceci'm merak merak merakkk:D çok cicilerrr:D

sophie'nin dünyası dedi ki...

ceci geçmiş olsun, dikkat et kendine. yaz geliyo çünkü,havalar bi açsın, gezmek tozmak var :)

Ayshenur dedi ki...

ohh sefan olsun cnm!ayrıca laci olan elbsenıde cok sewdm ben tatlım;)ii gunlerde gyersn ıns

Elifinelizi dedi ki...

blogların azizliği. birde görebilseydim o güzel cicileri günün güzelliğine güzel bir nokta olacakmış benim adıma :)
çok geçmişler olsun.

Adsız dedi ki...

gunesı yazı bende ozledım .kıyafetlerın guzele benzıyor.gule gule gıy canım.

defne dedi ki...

Canım çok beğendim elbiseleri.özellikle lacivertliyi,nerden aldın ben de istiyorum:)))

cecilia dedi ki...

tubitos: Teşekkür ederim tatlım yalnız olmadığıma sevindim :)

Benden Bişeyler: Çok sağol cnm şimdi daha iyiyim çok şükür, teşekkürler ;)

NABRUT: Lacivert olan dimi, sanırım favori o oldu :)teşekkürler cnm.

nilerk: istanbul ihmal edilcek bi şehir değil cnm umarım dilediğin gibi gezme imkanı bulursun, tam mevsimi de olur valla, teşekkür ederim umarım gösterebilirim burdan :)


BÜTÜ: Çok teşekkürler cnm daha güzelleri senin olsun ;)

hande ne yapıyor? o senin ciciliğin hayatım, evet cnm ya meraktan ya meraktan hehe :)

sophie'nin dünyası: Çok sağol cnm evet yaz geliyor içim kıpır kıpır şimdiden bide havalar bana ayak uydursaydı iyi olurdu ama hala soğuk :(

Ayshenur: Sağol güzelim daha cicileri senin olsun :*

Elifinelizi: Uff sinir oluyorum ya hala açılmadılar doru dürüst :( teşekkür ederim cnm

Dolunay: teşekkür ederimm dolunaycım, yaz gelse de havamızı bulsak dimi :)

defne: tatlım markafoniden miss&cix kampanyasından sipariş ettim :)
http://misscix.com/
şurda sanırım vardır elbise bi gözat istersen, ;)

kozmetikperisi dedi ki...

cnm çok güzeller,güzel günlerde giy :)

Mystery dedi ki...

aman mart bana da kazma kürek yaktırdı :( ben de doktora falan gitmedim ama sonra baktım olmuyo gittim :)) iyileşiyorum neyse ki ama 10günden fazladır hastayım valla. havalar da bi iyi bi kötü :( bi yaz gelse hakkaten bomba olucak :))

cicilerini de güle güle giy :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails