Dostum Dostum Güzel Dostum...

6 Mart 2011 Pazar
Kar gelmek üzereyken ve bugün hava buz gibiyken karlar kraliçesi gibi beyazlara büründüm ben..:)


Dün sevgiliyleydik, hava baharı müjdeler gibi güneşli ve paltolarla bunaltacak kadar sıcaktı.Bugünse tam tersi bir hava vardı İstanbul'da. Ama gezmeye ve plan yapmaya engel değildi. Hele de uzun zamandır görmediğiniz en yakın arkadaşınızla görüşme söz konusu ise benim gibi sabırsızlıkla evden çıkar, "aman beklemesin, hava da soğuk" dersiniz ve 20 dakika önce gidersiniz buluşma yerine. Aylardır görüşme fırsatı bulamadığımız benim için yeri hep ayrı ve değerli olan 12 yıllık dostumla buluştuk bugün. Birbirimizi görür görmez çığlık atarak koştuk ve sarıldık birbirimize. Nasıl da özlemişiz. Arayı niye bu kadar uzatıyoruz bilmiyorum ama beraber o kadar keyifli vakit geçiriyoruz ki. Dertleşmeye bir başladık ki zaman nasıl geçmiş anlamadık. O anlattı ben anlattım, zaman zaman hüzünlendik, sarıldık, eski anıları anlatıp kahkahalar patlattık. Eğer gerçekten güvendiğiniz, onla zaman nasıl geçiyor anlamadığınız bir dostunuz varsa şanslısınız demektir.



Alışveriş yapmadan durabilirmi iki kız. Gerçi dostumu ben ayarttım. Watsonsa girdik. Bu arada 8 Mart kadınlar günü şerefine yine güzel indirimler vardı, haberiniz olsun, fırsatları kaçırmayın ;) 

Bu da günden geriye kalan watsons ganimetlerim..


 Güzel bir haftasonu daha bitti, bana iyi geldi..
Umarım karlı ama sıkıntısız, keyifli bir hafta olur herkes için... ;)


5 yorum:

nilerk dedi ki...

çok güzel bir gün olmuş belli .hırkanda hoşmuş bu arada...

Mystery dedi ki...

watsons'ı ben de çok seviyoruuum :) güle güle kullan hepsini :) dün burda da hava çok güzeldi ama bugün tüm gün yağmur yağdı. maşallah size de ayrıca :))

fashion by kitty dedi ki...

tacınıı çok begendim :) blogunun takipçisiym artk senide bloguma bklerim izlersen çok sevinirim:)

http://fashionbykitty.blogspot.com/

Selin Ergeçer dedi ki...

Watsona girip de eli boş çıkanını görmedim :) muhakkak 1-2 parça atılıyor hemen sepete :) ve dostlar...onlarsız olur mu? hayat onlarla güzel :)

YeMeK vAkTi dedi ki...

Selam özellikle tacını çok beğendim:)

kadınlar gününde alışveriş merkezleri mağazaları bizi çok iyi düşünmüştü bu yıl gerçekten

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails