Ve Kara Teslim Olunur... :)

10 Mart 2011 Perşembe
Aslında amacım resim çekmekti. Ama yanlışlıkla video tuşuna basmışım.
Kısacık bir video. Ama nasıl korka korka o merdivenleri iniyorum tahmin etmişsinizdir :)
Benim korkulu rüyam işte bu!


Karı sevmememin biçok nedeni var aslında. Düşmekten tutun da yolda kalmak korkusuna kadar..
Ama manzarasına diyecek lafım yok. Küçücük çalıların üstünde bıraktığı bu beyaz manzarada anlam bulmak hiç de zor değil..


Sanırım bu yılın adam gibi yağan ve tutan ilk ve son karıydı.
Gerçi belli olmaz ama içimden bir ses artık kışın bitmek, baharın gelmek üzere olduğunu söylüyor.. (Tabi meteorolojinin sesi de bu frekansa karışmıyor değil :) )

8 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

ben bugün normalde yürümeycek oldğum kadar yol yürüdüm sırf kar yüzünden:) soğuk-ayaz falan hiiiç umrumda değil yeterki bembeyaz olsun heryer o kadar çok seviyorum kiiii :)

cecilia dedi ki...

Fashion design by CnS {Cns'design}: haklısın cnm zaten senede bi kere tutuyo tutmuyo manevi anlamda sevilesi, heyecanlanası bi doğa olayı :) kanadadaki adam bıkmıştır mesela :)

Aslısın dedi ki...

Ben de aynı sen gibiyim, karı sevmem çünkü düşmekten ölümüne korkarımmm!

Stil Direktoru dedi ki...

Burada da yalandan yağdı eğlenin şekerim bizim yerimize de mucx

cecilia dedi ki...

Aslısın; ah ah beni anlayan biri olduğuna sevindim :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ: En son ne zman karda eğlendim hatırlamıyorum edim ama sağol :)

Ayshenur dedi ki...

ve sonunda size geldi dmi kar cnm:)bn bayılırım kara ama allah evsizlere yardım etsn diyip durdum cok soguktu vlla:s

Mystery dedi ki...

al benden de o kadar! hiç beceremiyorum karda yürümeyi falan. uzaktan izleyenler gülmekten ölüyodur eminim :)))

cecilia dedi ki...

Ayshenur: evet cnm sonunda iki üç güncük yağdı ve gitti :) amin cnm.

Mystery: haha benide benide :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails