Kajal Shiny Eyeliner ile Şipşak Gece Makyajı :)

2 Mart 2011 Çarşamba


Sanırım bu simli eyelinerları Bim'in Cuma günü indirimlerinden birinde elde etmiştim.
Günlük basit bir makyajı göz alıcı bir gece makyajına dönüştürmede pratik bi ürün gerçekten, deyim yerindeyse iksir. Yapısını, kalıcılığını sevdim, tabi yine de bazlı bir cilde uygulanmalı, eğer isterseniz önce benim gibi normal kalem çekin sonra üstüne eyelinerla geçiş yapın. Ve sonrasında gözler ışıl ışıl parlayıp çipil çipil bakmalı :)


7 yorum:

Ayshenur dedi ki...

cok basarılı mas gözlere mas :)

cecilia dedi ki...

Ayshenur: Artık hiç yorum gelmicek sanıyodum :( uff şu yasak cnımı sıkıyor ama pes etmek yok inadına paylaşmaya devam ;) sağol tatlım :*

Adsız dedi ki...

birgun bende böyle makyaj yapabilecekmiyim?
-tabiki hayir :)
cok hos olmus ,ellerine saglik..

Ayshenur dedi ki...

bnde cnmmm acaba yazı yazsam okuyabilen olurmu şeklindeyim..of of!:S

cecilia dedi ki...

e.n.k; yaparsın tatlım ben inanıyorum buna, teşekkür ederim :*

Ayshenur: Umarım çok kısa zamanda eski haline döner herşey cnm ;)

defne dedi ki...

Çok güzel olmuş canım,gözler de güzel olunca ayrı oluyor tabii.Ben de bir öğrenebilsem şu eyeliner çekmeyi..Bir post da bunun püf noktaları üzerine yazarsan çok sevinirim.Öptüm tatlım...

Mystery dedi ki...

güzelmiş gerçektenç sen zaten beceriyosun bu işleri elinden geliyo maşallah :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails