Bujiteri Canavarı

3 Mart 2011 Perşembe
Evet o ben oluyorum :)
Doymuyorum, her gün yeni bir  bijuteri poşetiyle eve geliyorum..
Ama çok güzeller napim dayanamıyorum..

Bu aralar yüzük takıntım tavan yaptı.. Her gün olmasa da her hafta yeni bir yüzük görebilirsiniz benden.

 İşte haftanın yüzüğü;


Uzun zamandır manikürümü ihmal ediyorum, tırnaklarım için kusura bakmayın. Bu arada flormarın kurutucusunu aldım, başarılı buldum, E vitaminli olduğu için yaradı sanırım şu sıra tırnaklarımda bir dayanıklılık seziyorum :)


Bu bilekliği sırf rengi için aldım desem yalan olmaz... Şeker gibi öyle dimi :)



Hello Kityli küpelerimin de çoğu bayan gibi hello kity hayranlığımdan olduğu anlaşılıyordur heralde.. :)


Biri beni durdursun...yada hiç bulaşmasın kendi halime bıraksın :)

9 yorum:

Mystery dedi ki...

çok yerinde bi başlık olmuş evet :)) yüzüğe bayıldım bi de ben :)

kozmetikperisi dedi ki...

cnm yüzük çok hoş,şık durmuş.güle güle tak :)

esra altunkaya dedi ki...

yüzük çok güzelmiş cnm güle güle kullan :*

eylul_enise dedi ki...

valla bir özledim şu bijuterilere dalıp takı toka almayı bol bol al cecicim benim yerime de

üzüm kuşu dedi ki...

al benden de okadar hele yüzük konusunda canavar ötesi oluyorum yüzüğün çok güzel bebeğim güle güle kullan:)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

sana nası iyi geliyosa öyle devam tatlım:)

cecilia dedi ki...

Mystery: Son noktası nedir bu işin bilmiyorum gizim, şimdilik tam gaz devam :) teşekkürler cnm.

kozmetikperisi: teşekkürler pericim beğenmene sevindim :*

xesrax: teşekkürler şekerim daha güzelleri senin olsun :)

thales: seve seve alırım tatlım hem az büyüsün bebişle çıkarsın sen de ikinizide alırsın ciciler :*

cemre: evet cemrecim bi canavar da sensin :) teşekkürler :*

hande ne yapıyor? iyi gelio kesinlikle handecim, sağol :*

L@febesi dedi ki...

ayyy yine takı şenliği var,bayıldım hepsine ama en çok h.kittyli küpelere..güle güle tak takıştır :)

Ayshenur dedi ki...

ay yuzuk ve küpelere bayıldııııımmmm:D

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails