BLOĞUMA DOKUNMA!

1 Mart 2011 Salı


Birileri daha fazla para kazansın diye şu insanları mağdur ediyorsunuz ya..
Bu mu sizin demokrasi anlayışınız
Bu mu sizin özgürlük anlayışınız
Bu mu sizin çözüm anlayışınız

Gerçekten çok yazık. Hala blogların gerçekten kapanacağına inanamıyorum, aklım almıyor çünkü bir mantığa sığdıramıyor, içime sindiremiyorum. Ama içimde kalmasın istedim. Fizy, youtube sonra blogspot. Ve kimbilir sırada daha neler var..
Sanal yasakları geçtim reel hayatımızdada içki yasağı, o yasağı bu yasağı, başka sorunmu yok memlekette. Gidin işsizlikle uğraşın, açlıkla sefaletle, eğitimle uğraşın. Bloğumuza bulaşmayın.

Bu gerçekten insan haklarına aykırı ciddi bir yanlış arkadaşlar. Sesimizi duyurmamız lazım, taşınmak, yeni hesaplar almak çözüm değil... O yüzden kayıtsız kalamadım, umarım bu yanlış çok geçmeden düzeltilir.

4 yorum:

Ayshenur dedi ki...

:S allahım gerekceler saka gbi 2gundursinir içindeyim bu konuyla ilgili, sanki baska konu yok cozulecek:S:S:S:S

Mystery dedi ki...

ağlarım valla billa kapanmasım yaa ben de duydum kapanıcak diye. resmen içimi daralttılar.

merqure dedi ki...

benim bloğum kapandı,blogspota da evden giremiyorum şu anda işteyim üniversitenin kendine ait net ağı olduğu için girebildim sanırım bloğuna,sinir harbindeyim,tek eğlencem olan blog okumak ve yazma da böylece son buldu,çözümü yok mudur??

L@febesi dedi ki...

off hala bi çözüm yok.ip leri değiştirince az bi zaman girebiliyorum.Bazen hiç açılmıyor.Bazı bloglar mahkeme kararıyla durdurulmuştur yazıyor.bazılarını okuyorum anlamadım bu ne iş :(((

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails