Seyirlik değil Çeyizlik Olsun.. :)

23 Mart 2011 Çarşamba

Markafoni'de tesadüfen Tantitoni kampanyasını görür görmez büyük ihtimal yine kargo yolu bekleyeceğimi biliyordum :)
Gerçi beklediğim kadar çeşit yoktu. Ama bu cici soslukları görünce "almazsam ölürüm" oldum :)
Minicikler ve çok ama çok tatlılar.
Hemen kutusuyla beraber "gelecekte bir gün için" kaldırıldı :)
Sanırım biz kızlar buna "çeyiz" diyoruz.
Her ne kadar geleneksel ve demode bir kelime gibi dursa da ne denli gerekli ve önemli bir kavram olduğunu yine bizden iyi bilen olmaz öyle dimi? :)


Bir diğer minik de haftalar önce nedensizce aldığım bu pembiş bebek ayakkabıları.
Yine tesadüfen hediyelik eşya satan bir dükkanda gördüm.
O kadar küçükler ki. İçine giricek minik ayaklarla hareket ettiğini düşündüm, güzel şeyler hayal ettim...Yerine bıraktım...Sonra tekrar elime aldım. Ücretini ödedim benim oldu; hayalim, uğurum, "gelecekte bi gün"üm.. :)
Bakıp bakıp güzel şeyler kurduğum..
Ama;
Seyirlik değil ömürlük olsun dediğim :)

Sizin de nedenini bilmediğiniz alışverişleriniz oluyor mu? :)

28 yorum:

Un peu de tenue ! dedi ki...

Sosluklara bayildim ! Bende bazi zaman bu tarz e$yalar aliyorum, evet "ceyizim" için diyebilirim ^^ Bence hiç demode degil ;) Bisous

cecilia dedi ki...

Un peu de tenue !; Beğenmene sevindim cnm, evet kesinlikle, yavaştan başlamak lazım dimi :) öyle hoş şeyler varki karşı koymak mümkün değil :)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

inşallah o ayakkabıların sahibine kavuşursun:)

aşgaane dedi ki...

soslukların pek şekerler canım, dilerim kendi evinde güzel günlerde kullanırsın:)

o pembiş ayakkabıların içini dolduracak minik esmer güzelliği kucağına aldığın günleri de blogundan görürüz artık;)

cecilia dedi ki...

Aysun Karaalioğlu: O kadar içten bir aminn dedim ki! :)

hayat güzel: inşallah tatlım, güzel dileklerin için çok teşekkür ederimm :*

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

bir bebek sahibi olmak güzel bir hayal bir o kadar da korkutucu zor çok fedakarca :)tam da burda akıl ve kalp çelişiyor :(

cecilia dedi ki...

Nabrut Ve Biz : Hayatın kendisi çelişki değilmi zaten, öleceğimizi bile bile yaşamıyormuyuz :)

Adsız dedi ki...

Ayy ceci alemsin o bebek ayakkabılarına bende her defasında vuruluyorum ama en yakın zamanda bende elimle eve donebilirim :)
sosluklarda cok sirin güle güle kullan ...Allah hayırlı bir evlat nasip etsin ve mutlu bir evlilik optum

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Hayal ettiğin her şey, zamanla tane tane tadıyla tuzuyla senin olcun Cecim ne güzel yüreğin var senin:)

Elifinelizi dedi ki...

Sevgi dolu sosluklar, hayal kokan pembiş ayakkabılar. Ayy biraz kalbime dokundu :( şu hayatta herşeyin hayırlısını istemek gerekiyomuş. Oyüzden umarım hayırlı bir eş hayırlı bir bebişin olur inşş

cecilia dedi ki...

e.n.k; hehe tatlım bence sen her türlü icraata geç, ben şimdilik ayakkabılarla avunucam :)

hande ne yapıyor? Canım benim cümlemize nasip olur inşallah, yürekler bir ;)

Elifinelizi: tabiki herşey hayırlısıyla, çok teşekkür ederim :)

eylul_enise dedi ki...

sosluklar ne sevimli al al tabi çeyizini hazır olsun :))))
aaa inşallah tatlı bir kızın olur canım evet o kadar minik ki kıyafetleri ve ayakkabıları çok sevimli bende çook eskiden minicik şapkalar almıştım ama velakin benim kız şapka takmıyor asla garip dimi hiç takamadım :)))))

Adsız dedi ki...

canım cok sevımlı seyler aldıkların.bende alırım ,almıştım boyle seyler :)ınsallah ılerıde evınde soslukları kullandıgın zamanları mınık esmer guzelıne gıydırdıgın ayakkabılarıda goruruz .sevgılerımle.

capriceline dedi ki...

sanırım böyle secret yapıyoruz biz bayanlar ceci. bayıldım sosluklara, mutlaka çeyizine yeni şeyler ekle elinde imkan varsa çünkü " o gün" geldiğinde madden ve manen çok yorucu oluyor.

bir de bu pembiş ayyakbılara bayıldım. inanır mısın ben de bir gün bir dükkandan çıktığımda elimde converse yeni doğan ayakkabısı vardı.neden aldım bilmem ama ara sıra bakıp seviyorum ve hayal kuruyorum...

hayaller bir gün gerçek olur ceci...:-*

mrtha dedi ki...

sosluklar çok güzel şimdi satılıyormudur acaba mağazada güle güle kullan:)

Mystery dedi ki...

ahahaah ne tatlısın yaaa sen :))) bebek ayakkabısı almıışş :))) sen de çeyizini kullan, bebişin de ayakkabılarını kullansın ilerde gönlünce :)))

cecilia dedi ki...

thales: ah bloggerların en taze en tatlı annesi :) evet tatlım çok küçükken takmıyorlar kafaya bişi benim kuzenimde öleydi annesi cicili bicili saç tokaları, bantları aldı ama bi türlü taktıramadı başta, sonra büyüyünce zamanla takılıyor teşekkürler cnm ;)

Dolunay: Teşekkür ederim güzel dileklerin için dolunaycım inşallah diyorum :)

capriceline: haha al benden bir tane daha :) yalnız olmadığıma sevindim cnm ama çok sevimliler dimi, evet farkında olmadan secret yapıyoruz sanırım :)

Gök: Muhetemelen mağazalarında da vardır, ben alışveriş sitesinden aldım kampanyası bitti ama dönem dönem kampanyalar tekrarlanıyor, takip etmek laazım teşekkürler ;)

Mystery; Sensin tatlı! :) Hehe alışveriş yelpazemde bi bu eksikti dimi :) sağol cnm benim, seni de anne olarak görmek istiyorum ilerde ben! ;)

Adsız dedi ki...

sosluklar çok güzel :)
ama şu anda ileride bir gün için birşeyler almak için çok erken benim için :D ama öyle bir durum olsa bütün bebek mağazalarını talan edeceğime eminim:D

Joey Potter dedi ki...

Allah gönlüne göre versin Cecicim. İnşalllah sağlıkla, mutluluklar kullanmak nasip olur onaları. ^'Gelecekte bir gün' :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çerezlikler harika çok neşeli ama bence saklama yaşa:)
Sevgiyle...

tubitos dedi ki...

blogspot yine takılıp duruyor. yorum yazmak için uğraşıyorum 2 gündür. soslukların çok cici hayırlı olsun cnm bir de bebek ayakkabısı çok cici benim de öyle çılgınlıklarım var inan. evde bebek eşofmanı bile var =)

cecilia dedi ki...

prettyflowery: olsun cnm benim içinde erken sayılır sen yinede gördüğünü ileriyi düşünerek alıp saklamayı ihmal etme,benden demesi :)

Joey Potter: Bu güzel dileğin için çok teşekkürler tatlım, aynı dilekleri bende senin için diliyorum, mucx :*

BAYKUŞ GÖZÜYLE... kanıma giriyosun şimdi :) ya ben kıyamamki şimdi onları kullanmaya,bu heyecanı henüz yaşamaya hazır değilim :p

tubitos: ahh sorma kanayan yaramız, azimle yorum yatığın için sağol canım, eşofman ha sen baya bi level atlamışsın tatlım hehe :)allah o güzel günleri bize nasip etsin :)

BÜTÜ dedi ki...

sosluklar cok güzel,ama o ayakkabilar daha da güzel,iyiki almissin canim cok tatlilar:)

cecilia dedi ki...

BÜTÜ: Çok teşekkür ederim cnm, evet orda ayrı duygular gizli dimi :)

CMOS dedi ki...

sosluklara bayıldııım=)

Tazekahve dedi ki...

Hepsi de çok güzel,mutlu günlerde kullan inş. Hoş bi imgeleme yapmışsın aslında.Sevgiler :)

cecilia dedi ki...

CMOS: daha güzelleri senin olsun, teşekkürler :)

Taze kahve: Çok sağol, beğenmene sevindim, sevgilerr.. :)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

çeyiz almanın ne kadar zevli bişey olduğunu daha aldıkca anlicaksın :) hiç demode değil hatta mode :) o güzel mutfak eşyaları ,güzel tekstil ürünleri,kendine çeyizime diye alacağın kıyafetler :) çoğaldıkça sakladığın yerde acıp acıp bakıp sevip tekrar yerine kaldıracaksın.benim çeyizimde kremler vücut losyonları duş jelleri bile vardı :) ayakkabı ların içini de doldursun rabbim.sosluklarını da güzel akşamlarda kullanmayı nasiib etsinn.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails