Bayankuş :)

5 Mart 2011 Cumartesi
Baykuşlu yüzükler hatta her türlü aksesuar bi ara çok popülerdi hatırlarsanız. Gerçi hala popüler..
Beyoğlu İş Merkezinde denk gelince almadan edemedim.
Ve parmağımdaki duruşunu çok sevdim..
Ama süslü olduğu için bayankuş dedim o'na :)


Yüzük aşkı devam ediyor yani anlayacağınız. Bu arada kaç kişi okuyor bilmiyorum ama ben paylaşmaya devam ediyorum. Elbet birgün kalkacak bu yasak, bitecek bu zulüm!
Resmen anarşist ruhuma malzeme çıkarıyorlar, cık cık cık! :)


10 yorum:

lately dedi ki...

Çok güzel... bayılıyorum baykuş figürüne güle güle kullan canım... Bu arada ben her blogu rahatlıkla okuyabiliyorum ve kendi blogumuda sorunsuz girebiliyorum... Sen yazmaya devam et ben takipdeyim.....

Adsız dedi ki...

Harika görünüyorlar ;)
Cadde...

Mystery dedi ki...

güzelmiş evet bayankuş daha isabetli olmuş :)) sen de ojelerini benim gibi sürüyosun biraz talihsiz oluyo. ben de bi sürüyorum var ya kargacık burgacık. seninkiler benimkinden daha iyi ama hakkını yemiim o kadar da :))

Selin Ergeçer dedi ki...

baykuşa bayılırım,tam benlik :)

Atolyekedi dedi ki...

Çok şükür gelebildim bloguna. Canım çok güzel yüzüğün, gerçektende parmağında çok güzel durmuş güle güle kullan.

L@febesi dedi ki...

bi tesadüfle girebildim,yüzüğüne bayıldım geçenlerde bende kolyesini almıştım.Her zamanki gibi çok yakışmış :)

Didem Yazici dedi ki...

yüzük ve ojenin rengi çok uyumlu
güle güle kullan :)

Adsız dedi ki...

çok güzel çok şık duruyo parmağında..

julia dedi ki...

ne güzelmiş.baykuşlu kolyeler var bi de çok güzeller.

balkan gırl diary,,, dedi ki...

Yüzük çok güzel,ve ben hiç sorun olmadan hem kendi bloğuma hem de diğer bloglara girip okuyabiliyorum. Bu yasak mantığı neye göre anlamadım,,,,:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails