Sözün Özü :)

14 Mart 2011 Pazartesi
"kadın alışveriş yaparken fani değildir. acıkmaz, susamaz, yorulmaz, çişi gelmez ve asla ölmez.."

Çanta= farz!


Ayakkabı= Olmazsa olmaz!


 İkinci MAC bebeğim...

Sheertone Shimmer -Ambering rose


Nasıl güzel bi rengi var. Diğer allıkları kaldır at diye bağırıyor resmen.
Style'dan bile daha fazla beğendim... İçindeki minik altın rengi simlerini yerim :)



Çok uyguna aldığım elbisem ve giyermiyim bilmediğim, belkide zaman zaman dolabı açınca görüp seveceğim şortum..  :/


Sustilodan kaptığım, detaylarına vurulduğum elbisem.
Kombin yapana kadar süpriz olsun, ama ipucu veriyor sanırım :)





Yukarıdaki sözü diyorum..
doğru demişler öyle değil mi? :)

Macera devam edecek... ;)

18 yorum:

Adsız dedi ki...

aldıklarınızın hepsi birbirinden güzel amma ayakkabıya bayıldım!!!!hatta sakıncası yoksa nerden aldığınızı ve fiyatını öğrenebilir miyim iyi günlerde kullanmanız dileğiyle asu

cecilia dedi ki...

Adsız: Teşekkür ederim :) Bakırköydeki pasajlardan birinden aldım,adına dikkat etmedim ama sahile doğru giderken sol tarafta bikaç tane var onlardan birinde, fiyatı 35 TL, çok uygun öle dimi? :)

defne dedi ki...

Canım çok güzel hepsi,güle güle giy.Taba kemerli elbisene bayıldım.Alışveriş mevzubahisse gerisi teferruattır :))

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Ceci'm yaaa neden ben de MAC'e karşı aynı hisleri besliyorummm!!!
ilk MAC'im allık benim de üç kere öpüp öyle sürüyorum resmen:D:D ikinci MAC'im bi pudra olacak innnşalllaaahhh.. Güle güle kullan hepsinii:)

tubitos dedi ki...

benzer bi çılgınlığı ben de bu haftasonu yaptım. Güle güle kullan =)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hayırlı olsun puantiyelere bayıldım

e-Felsefe Kapısı dedi ki...

Bir adet sevgi'yi de ben eklemek istiyorum. . . İlk sevgi bu hoş bulduk.

Stil Direktoru dedi ki...

haha aynen canım yarasın hepsi sevgiler canım.

cecilia dedi ki...

defne; aynen öyle tatlım, çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

hande ne yapıyor?: haha tatlım aynen öyle, ama sanırım bizim gibi düşünen çok MAC de biliyor bunu o yüzden şımarık :)

tubitos: hayırlı olsun ozaman bize :) cnm sağol sende güle güle kullan ;)

♥pemb€sinti♥: dimii benimde sevdiğim detaylar arasında sağol cnm ;)

SırfŞiirselYorum: Hoşgeldinn, yorumun için çok teşekkürler, hep sevgiyle kal :)

: ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ: Amin cümlemize edimm, öperimm mucx :*

Un peu de tenue ! dedi ki...

çantani çok begendim :)

Bisous

cecilia dedi ki...

Un peu de tenue !: Teşekkür ederim, açıkçası bende öylesine değil çok beğenerek aldım :)

Adsız dedi ki...

ekleme de yapabiliriz;kendisi için diye:D
mesela kardeşim kendine birşey alacaksa alışveriş merkezini yorulmadan turlar,ama ben birşey alacaksam bir mağazadan diğerine resmen sürüklenerek gider :D

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Çantaya bayıldım, hepsini güle güle kullan, bu yılki puantiye modasına sen de katılmışsın =)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

çişi gelmez kısmına dahil değilim çişi gelmesin diye su içmez kısmındanım:)))

Mystery dedi ki...

hem de ne doğru ahahaha valla öyle :))) aldıklarının da hepsi ayrı güzel, güle güle kullan canım benim :))

SvGLove dedi ki...

O elbise hem cizgili, hem puantiyeli mi? BAYILDIM! Lutfen en kisa zaman da giy onu canim;)
Ayakkabilara da bayildim tatlim;)
Her seyini gule gule kullan:)

balkan gırl diary,,, dedi ki...

Güle güle kullanın,ayakkabı çok güzelmiş,,,,

cecilia dedi ki...

prettyflowery: Hahah haklısın evet kesinlikle :) benim için sevgiliye karşı böyle bişi söz konusu, alışveriş yapınca turp gibi olduğumu sonrasında başım ağrıdığını ama eğer bir mağazaya girmişsem anında geçtiğini söylüyor, hiç farkında değilim valla! :)

Mekila: Teşekkür ederim, katıldım valla ama moda olmasada çok severim puantiyeyi, tabi moda olması daha bi sevindirdi :)

Nabrut Ve Biz: Hahahah bu da çok iyi ya :)

Mystery: Gizimm çok teşekkür ederim, cnm yeri gelmişken bloğuna giremiyorumm büüü:(


SvGLove: Aynen öyle tatlım, off aslında sabırsızlanıyorum ama yazı bekliyorum :) Teşekkürler cnm :*

Balkan gırl diary..... Çok teşekkürlerr, beğenmene çok sevindim :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails