Örgü Topuz...

27 Şubat 2011 Pazar


Cumartesi gecesi kuzenimin nişan+kına gecesi vardı.  Düğün yurtdışında olunca burdaki davetliler için böle hepsi bi arada bir organizasyon düzenlendi.
Neyse saç tercihim resimde gördüğünüz gibi örgülü yandan dağınık topuz modeli oldu. Daha cümlem bitmeden kuaför ne istediğimi anlamıştı, saçlarımı ellerine bıraktım.
Hoş ben biraz daha salaş istemiştim, yani yandan biraz daha salınsın diye, ama saçlarımın boyu  buna pek izin vermedi ve topuz kısmı sıkı oldu. Saçlarım uzun olsaydı tam istediğim modeli yakalamış olacaktım. Onun haricinde örgü kısmını çok beğendim. Size de tavsiye edebileceğim bir model. Maşa, fön, düz, dağınık topuz gibi klasik modellerden sıkıldıysanız bu örgülü yandan salaş dağınık topuzu alternatiflerinize ekleyebilirsiniz.. Saçlarımın daha net belli olduğu bir fotoğraf yok maalesef, anlattığım kadarıyla hayal gücünüze kalmış biraz da :)

12 yorum:

moda_kesh dedi ki...

çok güzel olmuş canım bende işallah ablamın düğünününde tepeden topuz ve etrafını örgü sardırtıcam :)

cicibebe dedi ki...

hayal ettim ve çok begendim canım :) çok güzel olmuuuş ama keşke kıyafetini de görseydikk :)

tarih84 dedi ki...

daha önceleri inanılmaz bilinmeyen bişiyi tarif ediyormuşuz gibi dinleyen kuaförler dinledikten sonra inatla balık sırtı ile saçımızın içine ederlerdi.son yıllada örgü modası milletin ufkunu açtı, maharetler gösterilmeye başladı.ben de bu modadan memnun olanlardanım. örgü modellerini çok severim. yakış şekercim sanada.saç aksesurlarıda kararında sayıda eklenmiş:)

Çiftin yolu açık olsun, Allah tamamına erdirsin.

aşgaane dedi ki...

çok güzel bi model olmuş canım:)
bu arada darısı başına ;)

Selin Ergeçer dedi ki...

Cok guzel olmus canim :)

Adsız dedi ki...

canım cok güzel olmus cok begendim dediğin gibi klasik topuzdan sıkılanlar için alternatif olabilir

cecilia dedi ki...

moda_kesh: teşekkürler cnm evet o da hoş olur merakla bekliyorum o zaman :)

cicibebe: çok teşekkür ederim cicim fotoğraflar elime ulaşınca paylaşırım :)

tarih84: kesinlikle haklısın cnm ufkumuz baya genişledi ama hala kafasının dikine giden kuaförlerde yok değil :) örgü hoşuma gidiyor benimde, bu arada o aksesuarları ben ekledim, saçlarım koyu olduğu için saçın kendini belli etmesi açısından hafif simde gerekliydi :)

hayat güzel; sağol tatlım aminn :)

Selin Ergeçer: Teşekkürler selincim :*

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan: Sağol handanım beğenmene çok sevindim..;)

Mystery dedi ki...

düğünlerde hep aynı modeller oluyo zaten uf bayık. seninki değişik olmuş gerçekten de güzel olmuş. beğendim ben de.

cecilia dedi ki...

Mystery: Teşekkürler gizimm, bak senin açık renk saçlarına daha yakışır ;)

hera dedi ki...

Güzel olmuş gerçekten. Bu arada saçların ne kadar koyu siyah çıkmış öyle. Boya mı flaş ın etkisi mi anlayamadım :)

cecilia dedi ki...

Ms Alanso:Aslında saçım biçoklarına boyamı gerçekmi diye sordurtucak kadar siyah ama şuan kesinlikle flaş ve resmin renk ayarını düzeltirken elde ettiğim keskinliğin etkisinde :)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Öyle duygusal yazılar yazmamalısın latin güzeli. Çok kötü günler geçiriyorum ağlarım bak ama:)
İyi ki blog var- siz varsınız kafam dağılıyo bi süreliğine unutuyorum her şeyi...
öpüyorum seni çokk pek de güzel olmuşsun:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails