Ben de MAC'lendim :)

11 Şubat 2011 Cuma
Evet tanıştırayım bu bebek benim ilk MAC'im. E hayırlı uğurlu olsun diyelim o zaman :)
Epey metnini duyduğum Style Allığın albenisine kapılmış bulunarak bir MAC deneyimi yaşamak için daha fazla beklemeye gerek olmadığını düşünerek yörüngesine girdim. Strawberry'de de indirimli halini görünce hoş o ücretle bile flormardan kocaman kocaman 3 tane allık alabilrsin ama hep böyle düşünerek uzak duruyordum MAC'den, bu boyutu küçük işlevi büyük güzelliği aldım :) Ve strawberrye bir kez daha hayran kaldım. Geçen Cumartesi verdiğim sipariş aynı gün kargoya verildi ve kargo bugün  öğlen elime ulaştı.

Rengi en iyi flaşsız resimde verdi.


Çok tatlı bir turuncu, MAC'in şanına yakışır pigmentte, ilk bakışta mat sayılabilecek, içinde çok ufak altın ışıltıları var. Swatchda koluma bir kerede uyguladığım rengi görebiliyorsunuz. Ben sevdim ve gözümü Çilekteki diğer MAC'lere diktim :)


19 yorum:

lately dedi ki...

Eee MAC lenmek için darısı başımıza diyelim... rengi çok güzelmiş güle güle kullan..

Bu da Benim Güncem dedi ki...

güle güle kullan canım:) o zaman springsheen'e de bak harika bişi

capriceline dedi ki...

güle güle kullan cecicimmmm bu tonları ben de seviyorum allıkta...

Mystery dedi ki...

allıksız yapamayan biriyim ben, mac'e de ilgim var, çok merak ediyorum allıklarını ama hiç girip bakmadım pahalıdır diye. pek beğenmişsin sen, ben de beğenirim kesin de çok pahalı mı yaa?

cingifilli dedi ki...

güle güle kullan tatlım.güzel günlerde sür inşallah:))

cecilia dedi ki...

lately: teşekkürler, darısı başına cnm :)

Sochic; sağol tatlım, evet ikinci hedefim o :)

capriceline; teşekkürler cnm, tam bu tonda bişey arıyordum bende, bu ara sık kullancam gibi :)

Mystery: Gizimm, Türkiyedekiler çok pahalı oluyor, ama strawberry alışveriş sitesinde biraz daha indirimli, 36 lira gibi bi fiyatı var, MAC yönünden baktınmı çok çok uygun.

cecilia dedi ki...

cingifilli: çok teşekkür ederim cnm daha güzelleri senin olsun aminn :*

Ayshenur dedi ki...

ii günlerde kullaan cnmm cok tatlı bi şeftali tonuymuş:) darısı başımıza:DD

Kikirdek Kedi dedi ki...

Her bloggerın içinde bir (bazılarının az da olsa) Mac sevdası varmış demek... :) Çok turuncu değil mi o? Yanakların turuncu turuncu olmasın. :) Keşke Melba alsaymışsın, onun rengi birazcık daha açık. Bu kadar koyu durmazdı.. :) Son olarak benim önerilerim;
*Dollymix
*Harmony
:)))

esra altunkaya dedi ki...

güle güle kullan cnmm,ilk macin hayırlı uğurlu olsuun :)

cecilia dedi ki...

Ayshenur; sağol bebişim, amin inşallah :)

Minik Yıldız: Yok tatlım pigmenti yoğun olduğu için alırken bastırdığımdan ve kolumun için beyaz olduğundan öyle koyu gibi durdu, ama yüzde fırçanın ucuna alıp uygulayınca gayet hoş ve kıvamında duruyor, ama onu da denemek isterim :)

xesrax: sağol cnm.. :*

Mia Wallace dedi ki...

Yıllardır mac kullanıyorum. Kapatıcısı allıkları göz kalemi rujları ve rimeli. Hepsi birbirinden güzel! güle güle kullan canım :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Çok güzel gözüküyor,zaten oldum olası ışıltılı şeylere bayılırım :) güle güle kullan canım :)

aşgaane dedi ki...

güle güle kullan canım,ilk makyajını fotolayıp bizimle de paylaş ama:)

HAYAL dedi ki...

Kesinlikle pişman olmayacağın bir seçim:)

cecilia dedi ki...

Mia Wallace; Açıkçası allık, pudra, fondoten tarzı ürünlerinde aklım kalıyor ama rimelinden memnun kalmadı en yakın arkadaşım, bende kalem, rimel tarzı ürünlerde pek başarılı olduğunu sanmıyorum yani olsada olur olmasada olur ama bu allıklar,fırçalar fenaa :)

Selin Ergeçer; Çok teşekkürler selincim bende seviyorum hihi :)

hayat güzel: canımm teşekkür ederim, tabikmi seve seve paylaşırım ;)

Hayal: Umarım, şimdilik öle gözüküyo :)

SvGLove dedi ki...

Gule gule kullan canim:)
Esmer esmer cok yakisacak sana;)

Adsız dedi ki...

cok güzelmiş canım rengi güle güle kullan bende seviyorum bu tonları :)

cecilia dedi ki...

SvGLove : Teşekkürler tatlım, bakalımm :)

Benli Begonya: Çok sağol cnm evet rengi beğenilmicek gibi dil ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails