Muhteşem Yüzük...

2 Şubat 2011 Çarşamba
Kanuni'nin Hürrem'e özel olarak yapıp hediye ettiği muhteşem yüzüğü bilirsiniz. Pek benzemese de benim muhteşem yüzüğüm de bu...Otantik takılara ayrı bi sempatim var, dizideki takılar ilgimi çekiyor, bir çok bayanın da ilgisini çektiği aşikar ki hemen imitasyonları yapılıp pazara sunuluyor. Moda olması an meselesi. Ama benimki daha güzel :)
Sevdim rengini, ışıltısını, taşlarını ♥ ojelerimle de pek uyumlu oldu dimi..



Muhteşem Yüzyıl dizisini severek izleyen kesimdenim ben :) Biliyorsunuz son zamanlarda insanlar diziyi izleyenler ve diziyi Rtük'e şikayet edenler olarak ikiye ayrılmış durumda. Diziyi kurgu, senaryo, oyunculuk, bakımından oldukça başarılı buldum. En başta da Meral Okay'ı cesaretinden ve başarısından dolayı kutluyor, helal olsun diyorum ki tarihi konuları işlemek, her türlü eleştiri, önyargıya karşı güçlü olabilmek hele ki Türkiye'de Türk insanı gibi duygusal ve birbirinden bağımsız psikolojilere sahip bir topluma karşı sunmak, herkesin harcı değil. Oyunculara gelirsek, Halit Ergenç aşık ve güçlü bir padişahı oyunculuğuyla bize aktarmakta son derece başarılı, iyi bir seçim olmuş. Nebahat Çehre de tam Valide Sultan modunda zaten, cuk oturmuş. Ama en beğendiğim Hürrem karakterini canlandıran Meryem Uzerli. En başta o benim için kötü karakter değil bir başrol, bir merkez. O kadar şeker o kadar sempatik ki  içinde bulunduğu role öyle güzel uyum sağlıyor ki resmen biçilmiş kaftan tabirinde bulunabiliriz onun için. Gülüşü, bakışı, mimikleri, konuşmasıyla ilgi çekici olmasının yanı sıra saçı, gözleri gibi alışılagelmemiş fiziksel özellikleriyle çok hoş bulduğumu söyleyebilirim. Yolu açık, şansı bol olsun..

6 yorum:

Junkhead dedi ki...

Aslında taşlı şeyleri sevmem,yeşil de pek kullanmam ama yüzüğün çok güzelmiş gerçekten böyle antika tarihi bi havası var :) Ojelerle de cuk olmuş valla süper canım ;)

L@febesi dedi ki...

diziyi bende beğeniyle izliyorum şimdilik:)Senin yüzüğün Hürreminkinden güzelmiş canım güle güle kullan :)

cecilia dedi ki...

Junkhead: cnm beğenmene sevindim, evet çok taşlı, ağır kokona işi şeyleri bende pek sevmezdim ama buna vuruldum :)

L@febesi; inşallah bozmazlar tatlım da severek izleriz, dimiii teşekkür ettim :*

Mystery dedi ki...

ben de eve geldiğimden beri annemle birlikte izliyorum. hürrem rolündeki kız hakkaten iyi yani ben onu yabancı sandım, annem türk dedi. biraz ağır ilerliyo o sıktı beni ama dizi güzel.

yüzüğün de güzel :)) güle güle kullan :))

Yeşim dedi ki...

Ceci'nin yüzüğü Hürrem'in yüzüğünü döver bence de :) çok şık canım güzel günlerde kullan. Diziyi maçlar yüzünden seyredemesem de ben de beğenenler arasındayım :)

cecilia dedi ki...

Mystery: Evet cnm öle gibi ama mecbur hızlandırcaklar, 46 yıllık bir saltanatı kaç sezon izleriz yoksa bilemiyorum, hürrem çok doğal çok cici ya bayılıyorum:) Sağol gizim!:*

Yeşim: Hehe teşekkür ederim güzel düşünceli arkadaşım o senin güzelliğin, umarım izleme fırsatı bulursun,sarar yani :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails