Kıvırcaksan da o saçın hakkını vereceksin...:)

1 Şubat 2011 Salı
Bi iki sene evvel bigudiyle sarılmış saçlarımın gün sonuna doğru ki halini sol taraftaki resimde gözlemleyebiliyorsunuzdur. Her ne kadar belli olmasa da uzun olarak nitelendirilecek saçlarım bigudiyle sarılıp açıldığında kulaklarıma kadar gelen bir kıvrımlık göstermişti. Sonra el ve şekillendirici ürün yordamıyla düzeltilip zamanla aşağıya doğru seyreyleyince hoş bir görünüm sağladı.. Yani kısacası ben bigudiyle saçları kıvırcıklaştırma, bukleleştirme vs.  amacına rahatça ulaşabiliyordum.  Zaten pek kıvırcık saç sevdam yoktur, düz saçtan oldukça mesudum. Ama arada değişiklik iyidir tabii..

Almicam almicam diyordum ama alışveriş sitelerinin birinde görünce fiyatı da oldukça makul olunca atayım bakayım sepete dedim. Araştırmama göre çok tutulan, favori gösterilen bi model. Zaten düzleştirici gibi sık sık kullanacağım bişey olamaz, o yüzden idare edilir. Üstün körü denedim, pratik ve başarılı geldi. Ama eski uzun saçlarımda uygulasam daha farklı olurdu diye düşündüm. 
Babyliss 2325E Nano Teknoloji 25mm bakalım saçımın hakkını verip gözdem olabilecek misin? :)





Sadece saçları kıvırmıyoruz, kirpikleri de kıvırmak lazım dimi..
Denedim, gözdem olmayacak o bir gerçek. Vadettiği takma kirpik etkisini pek hissedemedim zira. Eğri fırça yapısı ile kirpikleri tek tek ayırdı, bu bi başarı kabul edilebilir.Ama benim sık kirpiklerim dahi ince gözüktü, dolgunluk, hacim macim hak getire..Her bayanın bi rimelden beklentisi farklıdır. Benim için dolgunluk önemli daha çok..Kıvırcaksa da o kirpiğin hakkını vereceksin diyoruz buna da :)




12 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim güzel günlerde kullan aynı ürünü almısız hatta mm si bile aynı :)

cecilia dedi ki...

Benli Begonya: evet tatlım farketmiştim zaten, aynı zamanlarda aynı ürünü aldık bakalım etkisi nasıl olacak, sende paylaş ama olurmu, merak ederim ben :)

Adsız dedi ki...

çok uygun fiyata bulduğunu söyledin ne kadara aldın söylermisin? bide nerden tbi :)

cecilia dedi ki...

Adsız; Evet tabiki; evconsept adlı bu siteden http://www.evconsept.com/
aldım. Kargo ve kdv ile 55lirayı buldu.
aşağıdaki linkden bakabilirsin ;

http://www.evconsept.com/urun/babyliss-2325-e-sac-sekillendirici--ayni-gun-kargo--_1524.aspx?CatID=104

Adsız dedi ki...

masada en iyi marka bu bence cok kisa surede guzel sonuc aliyorsun ..guzel bi secim yapmissin hayirli olsun ,mutlu gunlerde kullan..

rebeltakipte dedi ki...

güle güle kullan ama eğer saçlarının şimdiki hali,resimdekinden daha kısaysa maşa kısa saçı çok yukarı topluyor,senin gene el ile aşağı doğru şekillendirme çalışması yapman gerekicek sanırım maşadan sonra :)

cecilia dedi ki...

e.n.k; umarım öyle olur cnm yanıltmaz, teşekkür ettim :)

rebeltakipte: çok kısa sayılacak bir boyda değil yani kestirdiğimden bu yana da epey uzadı uzamaya devam ediyor, yaza kadar maşalık hale gelir :)

KelebekGibi dedi ki...

Bundan arkadasima almistim bende sanirim onunda bayagi isine yaradi ;) Kivircik saclari severim bende. Bu rimelin neon yesili olanini kullaniyorum ve gayet memnunum. Zaten bu yil Maybelline e takmis durumdayim ben :)
Güzel kivircik sacli günlere ;)

Ayshenur dedi ki...

tatlım en iilerden biridir babybliss güle güle kullan ama maskara hiç ii diildi gerçekten dolgunluk adına;)

Serhat! dedi ki...

Hey allahım ya!

.........n........ dedi ki...

ceciii aynı ürünün bende 19mm olanı var. Çok kullanışlı hiç pişman olmayacaksın emin ol.

Kirpik kıvırma işlemini neremle anladıysam artık maşayla kirpiğini kıvırmaya çalıştın sandım dibim düştü :D Şok felan oldum ama 2. kez okuyunca hemencik geçti şokum. ehehee

cecilia dedi ki...

KelebekGibi; Hımm iyi bi seçim yaptığıma sizlerin yorumları sayesinde kanaat getirdim, teşekkürler. Maybelline'i ben pek sevmedim şimdilik belki ilerde yıldızım barışır..:)

Ayshenur; Teşekkürler cnm, pişman olmicam gibi, evet beklenti konusunda aynıyız cicim ;)

Serhat! :)

neslinnce; süperr ozaman, teşekkürler cnm :) haha,ama biraz daha uzun olsaydı belki :P :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails