Olsam Olsam Ne Olsam? :)

17 Şubat 2011 Perşembe
Handecim beni de unutmayıp mimlemiş, beni çocukluğuma götüren bu mim için çok teşekkür ederim tatlım :)

Evet gelelim Hangi Çizgi film karakteri olmak istediğime..

Ben de her kız çocuğu gibi Şeker Kız Candy, Georgia, BewerlyHills'deki Lark olma takıntısı vardı zaten, onları geçiyorum :)

Ama o zamanlar keşke bende böle olsam, orda olsam, bu olsam dediğim nevi şahsna münasır çizgi karakterler vardı.

Müfettiş Gadgeti bilirmisiniz? Hani şapkasından garip garip aletler çıkıyodu, pervane filan :) Heh bu amcanın bir yeğeni vardı. Adı Penydi sanırım. Köpeği de vardı. Ve çok ama çok ilgimi çeken, beni cezbeden teknolojik, dijital bi defteri vardı bu çocuğun. Hep salak amcasının arkasını toplayarak ona yardım eder, sanki asrın program uzmanı gibi o defterin tuşlarına basarak bişiler başarır ve beni kendine hayran bırakırdı. Pek de iyi pek de ciciydi bu kızcaz :) Severdim. O olsam fena olmazdı :)



Bir de "En Şörli" vardı. Okunuşu böleydi yazılışını çıkartamicam :) Kızıl saçlı ve saçlarıyla dalga geçilen ama bu kızda çok başarılı, çok yardımsever, ince düşünceli ve komik bir kızdı. Hem ev işi yapar, hem ders çalışır, çok kitap okurdu, sonra öğretmen oldu filan, bi halta yaradı yani. Akranları Candy, Georgia gibi erkeklerle kırıştırmaz (gerçi bulduğum resim de beni yalancı çıkardı gibi sanki haha :) , ay savaşçıları gibi abuk sabuk uzaylı hallere bürünmezdi, normal yurdum insanıydı, gerçi bizim yurdun değil ama anladınız siz :) Onu da severdim, idolümdü :)


Böyleyken böyle iştee..Bu mimi yapmak isteyen herkese yolluyorum... :)


8 yorum:

Adsız dedi ki...

en sörliyi :) hatirliyorum kibar kizdi :))
zevkli bir mim degilmi bende cevapladim :) baya bi gecmise dönup anilarimi yadetmeme vvesile oldu :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

''en şörli''düşünsem hatırlamazdım ama resmini görünce sende biraz anlatınca hatırladım.çok fazla mükemmel bir kızdı hanım hanımcıktı.
idol bile alamayacak kadar uzaktım ben kim en şörli kim?:)

rebeltakipte dedi ki...

müfettiş gadgeti unutmuştum doğrusu,sen yazında hatırladım arada izlerdim bende o çizgi filmi :)
biz küçükken daha mı güzelmiş çizgi filmler yaa şimdi hiç birşey yok :)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

hihehe:D süper:D teşekkür ederim mimi yanıtladığın için CECİcim:)

cecilia dedi ki...

e.n.k.: evet bende baya geriye gittim cnm, iyi geldi :)

Nabrut ve Biz: Hahaa evet biraz fazla mükemmeldi ama insana umut verici bi etkiye sahipti :)

rebeltakipte: Kesinlikle biz çocukken herşey daha güzeldii ;)

hande ne yapıyor? : rica ederim şekerim ne demek :)

Adsız dedi ki...

'en şörli' :)) sanırım bu çizgi filmin adı <> di ve ben çok severdim bu çizgi filmini ona bakan kadın çok katıydı ama sonradan çok sevmişti ann'i ben öyle hatırlıyorum yani :)) şimdi olsa yine bu kazık kadar evlenecek barklanacak halimle izlerdim doğrusu :)) çok teşekkür ederim size hatırlattığınız için :))

Joey Potter dedi ki...

Yeşil Vadideki Anne'mi öyle bir şeydi bu çizgi film ben de çok severdim. Anne'in erkeklerle alakası yoktu o resim son bölümlerden bir burs kazanmıştı çocuk Anne'in istediği Anne'de onu tebrik ediyordu. Çok kariyer odaklıydı Anne :)

Adsız dedi ki...

çiftlik kızı ann di çizgi filmin adı :)) yazmıştım önceki yorumumda ama herhalde farkında olmadan silmişim :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails