Aşk Tesadüfleri Sever, Ben de..:)

6 Şubat 2011 Pazar
Son zamanlarda izlediğim, içime sinen en güzel film. Bayıldım desem yeri. Sonunda benimde 10 üzerinden 10 verebilceğim bi film çıktı. Bu kadar doğal, bu kadar hayattan, bu kadar sıkmayan, sonrasını meraklandıran, büyülü bi film. Kesinlikle izlenmeli, klasik bir aşk filminden çok öte. Komedi filmlerini sevmiyorum diyorum ya benim filmde gülme anlayışım böyle olmalı işte. Filmin içinde bir yerde gülmek, gülümsemek, bi yerde duygulanmak, ağlamak...Eskiye, 80'lere, farklı bir şehire gitmek, ama aynı çocukluğu hissetmek. Tesadüf zincirinin halkaları öyle sıkı birbirine bağlı ki asla boşluk bulamayacak ve bu kadar tesadüf için olamazmı, olabilir diyeceksiniz :) Filmle ilgili ne dersem spoiler olmayacak. Çünkü tahmin edemeyeceğiniz lezzette bir film. Ben çok sevdim, güldüm, ağladım. Bir filmden beklediğimi fazlasıyla aldım. Yıllar sonra "Hayalet" gibi efsane  olacak kalitede bir filmi bize sundukları için oyuncuları, yönetmeni, emeği geçen herkesi alkışlıyorum. Şiddetle öneririm :)
Son olarak filmden içime işleyen bir söz; "Senin çerçeven bu kadar, bunun dışına çıkamazsın" diyenlere;

"Mesele çerçevenin boyutları değil, mesele o çerçeveye hangi resmi koyduğundur."

12 yorum:

tarih84 dedi ki...

oğğğ yani film tanıtım ve oyunculardan öte ise gidilir. yürümeme az kala bu haberleri almak çok mutlu edici.alçılı ve ağrılı dönemim bittiğinde yapacaklarım arasında bu filmi de alıyorum.

Ayshenur dedi ki...

Aa hepiniz aynı şeyi sölüyosunuz yrn ilk iş bu filme gtmek olsun:)

Mystery dedi ki...

ben bu filmin fragmanını çok sevdim. hatta sinemada ilk fragmanı gördüğümde gözümden yaş bile aktı ama gitmeyi ya da izlemeyi hiç düşünmüyorum çünkü başroldeki o kızdan nefret ediyorum ben yaa. o yüzden beni kaybetti bu film :))

cecilia dedi ki...

tarih84: geçmiş olsun cnm, en kısa zamanda gitmeni dilerim ;)

Ayshenur; iyi edersin cnm beğeneceğinden kuşkum yok.

Mystery: Gizimm bu filmi izledikten sonra fikrin değişebilir bak o kadar da iddalı konuşuyorum, ayrıcaaaa kendinden bişiler de bulabilirsin bak :) filmde Ankara var daha ne olsun..

Atolyekedi dedi ki...

Ben hiç bu kadar üzülmemiştim. Benim kalbim pek dayanamıyor böyle sonlara...

cecilia dedi ki...

AtolyeKedi:Babam ve Oğlum, Issız Adam sonu gibi, nasıl engel olamıyorsan burda da engel olmadan akıyor gözyaşı :(

Selin Ergeçer dedi ki...

Bugün izledim, gerçekten de güzel bir film olmuş...keşke sonu daha farklı bitseydi demeden edemedim...

cecilia dedi ki...

Selin Ergeçer; evet mutlu sonları daha çok seviyoruz ama etkileyiciydi, erkek arkadaşım bunun da mutlu son olduğunu düşünüyor, nedenini yazmayayım belli olmasın :)

Sevtap dedi ki...

Arkadaşım gitmiş anlat anlat bitiremiyor.Kendimi iyi hissetiğim bir ara bende gidicem inşallah.

Yeşim dedi ki...

Ben de gitmek istiyorum. Ama kociş sinemaya gitmeyi sevmiyor pff kızlar da pazar günü gitmişler :( yazık bana yaa.

cecilia dedi ki...

karabıdıkım; git canım beğenceğinden kuşkum yok.

Yeşim: hadi ya, senin için gitse bari pişman olmicak, mesela sevgililer gününde gitseniz :)

Emine dedi ki...

tek kelimeyle mükemmel bir filmdi bence de..aşk filmi tadında değil,dramın içine gizlenmiş bir aşk..
çerçeve noktasına gelince; sanırım senin gibi düşünmeyen çıkmayacaktır..
sevgiler..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails