Beyaz...

19 Şubat 2011 Cumartesi

Beyazı severim. Herzaman zerafetin, masumiyetin timsali olmakla birlikte ayrı bir çekiciliği var bu rengin bana göre.
Şu kış günü giymesek bile üzerimizdeki bir aksesuarda beyazı kullanmak ferahlık, tazelik kazandırıyor insana...

Yolumun üzerinde bir bijuteri keşfettim. Her akşam işten eve dönerken girmemek için kendimi zor tutuyorum :) Zaten vazgeçemediğim tek alışveriş türü takı, toka alışverişi. Bunlar son aldıklarımdan...

Bu kelebekli yüzüğün zarif duruşu beni oldukça mutlu ediyor...


Ve bu tacı da asaletinden dolayı sevdim...Tüy, dantel,inci, çiçek ne ararsan var romantiklik adına...


Melek gibimi oldum, yoksa gelin gibimi.. Bu beyazları sevdim ben...:)

31 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

gerçekten ne kadar güzelmiş!

Adsız dedi ki...

çok guzel ben gelın olmayı tercıh ederdım ;)

pembe fiyonk dedi ki...

güle güle kullaan canım.yüzükte çok tatlı:))

cecilia dedi ki...

Mia Wallace; beğenmene sevimdim :)

moda_kesh dedi ki...

bence gelin (bu bir mesajdır:))canım yüzüğün aynısının fiyonklusu var bende gene beyazı :)

cecilia dedi ki...

♡ ♥ ♡ pelinuygun ♡ ♥ ♡: dimi dimi o hepimizin hayali canım :)

pembe fiyonk: teşekkür ederim tatlım sende öyle :)

moda_kesh: inşallah bir gün o da olur :) ya bunlar çok cici ya evet değişik versiyonlarınıda gördüm, bizimki yüzük kardeşliği olsun o zaman cicim :*

Adsız dedi ki...

ceciiiiiiiiii yuzugun cok hosuma gitti yaa :(

cecilia dedi ki...

e.n.k.; tatlımm teşekkür ederim daha güzelleri senin olur inşallah :*

Barbygirl_here dedi ki...

Yuzuk harika,gule gule kullan ^_^

cecilia dedi ki...

FerahFeza : teşekkür ederim :)

aşgaane dedi ki...

esmere de pek yakışır beyaz:) taç çok güzel, gelin tacı gibi valla:)

cecilia dedi ki...

hayat güzel : tabii beyazı sevmemde bununda etkisi büyük cnm, teşekkür ederimm :*

ÇITIR dedi ki...

aynı yüzükten bende yeni aldımm çok begenerek kesinlikle çok hoş,kibar bi yüzük:)

moda da ki Hayal Dünyam dedi ki...

yüzük çok tatlı çok beğendimm..

cecilia dedi ki...

ÇITIR; yüzük kardeşliği devam ediyor sevindim :) evet cnm kesinlikle ;)

moda da ki Hayal Dünyam: beğenmene sevindim daha güzelleri senin olsun :)

MeLc dedi ki...

yüzük çok şeker taçda çok şık güsel günlerde kullan,kelebek olması beni dahada benden aldı

Mystery dedi ki...

yaa beyazı ben de çok severiiim :)) hem melek hem gelin gibi olmuşsun :))) güle güle kullan çok güzeller :))

cecilia dedi ki...

MeLc: Teşekkür ederim cnm evet kelebek figürlerini bende çok seviyorum :)

Adsız dedi ki...

ceci sessiz sessiz seni takip ediyorum bu yüzüğü görünce yorum yapmamak olmazdı çünkü bnde bgn bu yüzükten aldım parmağımda ve aşk yaşıyoruz :) sana da çok ykışmış güzel günlerde kullanman dileğiyle:) asd

cecilia dedi ki...

Mystery: Gizimm teşekkür ederim tatlım güzel sözlerin için ;)

Adsız; Öncelikle ilgin için çok teşekkür ederim ve aşkımızın ortak olduğuna sevindim :) seninde güzel günlerde kullanmanı dilerim, sevgiyle kal..:)

Adsız dedi ki...

bende çok seviyorum beyazı vede çok güzel olmuş vede olmuşsun tatlım.. :))

bu arada herkesi ve blog sahibesinide bloğuma beklerim..

http://sutlugofret.blogspot.com/

Seda Maç dedi ki...

yüzüğüne bayıldımmmmmmmm :)

Ayshenur dedi ki...

yuppalaaa cok güzeller yawrummmm:)

Adsız dedi ki...

ÇOk güzeller ...Bende çok severim hem beyazı hemde kelebeği ve tacları..İyi günlerde kullan cnm..Bu yüzüklere hiç rastlamadım ama siz nereden aldınız kızlar :(

üzüm kuşu dedi ki...

kuzucumm pişti olmuşuz kelebekli yüzükler moda sanırsam bende kardeşime kırmızısından aldım:)

Rengarenk (azelya) dedi ki...

Yüzügün gercekten cok zarif cok güzel. Güle güle kullan!

cecilia dedi ki...

Siyah Süt: Geldim bile çoktan, teşekkür ederim cnm :)

rococo: Teşekkürler şeker :)

Ayshenur: Teşekkür ederim bebişim :*

Didem: Valla sanırım biçok bijuteride oluyor cnm özel bir marka yok, teşekkürlerr ;)

cemre: evet tatlım gördümm, çok güzel dimi, yaşasınn :)

Azelye: Teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun cnm ;)

Duygu dedi ki...

ay cicim benim zevklerimizde aynıymış geçen hafta bende bu modelin fiyonklu yüzük ve küpesini aldım.Senin kelebeklide çok tatlı tabi tacında:)

starlet dedi ki...

Ayy yüzüğün beyazını görmemiştim lacivert almıştım beyazıda çok güzelmiş güle güle kullan :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

ceci yüzük cok tatlı :)

Luce's Life dedi ki...

bende de bu yüzüğün siyahı var.ben de gerçekten çok beğeniyorum rengi falan hiç eskimiyor

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails