Romantik Bir Çay Sofrası..

9 Temmuz 2013 Salı
 
 
Geçtiğimiz Cumartesi iki sevdiğim arkadaşım evime davetliydi :)
Onlar için pembe bir sofra hazırladım, evime de uydu sanki :)
 
 
Menümüzde;
 
Peynirli Gül Böreği
Muhallebili Paşa Lokumu  ( biliyorsunuz favorimdir her defasında yeni bir şeyler katıyorum, bu kez de üzerine çikolata sosu kullandım)
Havuçlu cezerye topları
Havuçlu, tarçınlı, üzümlü kek
Tost Ekmeği Salatası (geçen haftaki denememden sonra peşini bırakmadım)
Patates Salatası (klasik bir salata olsa da ben bayılıyorum)
 
 
 
 
Bu menünün yanında; Bol sohbet, iç dökme, kahkaha, dedikodu, türk kahvesi ve tabiki fal vardı...
Kısacası dostlarla güzel bir gündü...
 
 

19 yorum:

merababenseda dedi ki...

Ne kadar güzel ya ellerine sağlık. Böyle şeyler görünce çok seviniyorum. Misafire değer göstermek filan. İlerde evlendiğimde ben de böyle olurum inşallah :

tarih84 dedi ki...

ohh misss

evinin renkleri çok tatlı

maşallah:)

MaceraperesT dedi ki...

senin salon koltuklarına bayılıyorum Ceci :)

Deniz Evin dedi ki...

Benim canım ablam çok hamarat ya maşallah Allah nazarlardan korusun :)

sdsss dedi ki...

PEMBİŞ SOFRA ÇOK HOŞ OLMUŞ...

Swotpisces dedi ki...

ohh süper her şeyyyy... :)

SihirliGünlük dedi ki...

Hımm iyice ustalaştın sen artık sofra konularında :)

assortiek dedi ki...

daha ne olsun cnm:)ellerine saglık şu paşa lokumunu ve tost ekmegi salatanı deniyemedim daha cok merak ediyorum

Unknown dedi ki...

canıkoooomm sofran harıka koltuklarına da baaayıldıııım!

hayırlı ramazanlar dıyelım :) keske soyle bı ıftar sofrası karsılasa benı evde aksam ama nerdeee :))

sevgiler!

Unknown dedi ki...

ne güzel bir sofra olmuş.

Joey Potter dedi ki...

Sofran evinin dekoruyla da uymuş ne güzel. Arkadaşlar geçirilen vakit gibisi yok. Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

herşey çok güzel gözüküyor,ellerinize sağlık salon takımının rengine de bayıldım:)

Kuzununannesi dedi ki...

pembe olsun bana yeter oyle seker kı hersey ınsanın ıstahı acılıyor emegıne saglık canım

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Ellerine sağlık canım hepsi nefissss gözüküyor...
Pembe benim tek favorim mükemmel...
Sevgilerimle...

ilkmuh dedi ki...

pembiş bi sofra, pembiş bi ev:)))herşey çok güzel görünüyor...

HAYAL dedi ki...

sofra konusunda çok iyisin,bakıp ilham almaya çalışıyorum:)) çok gözalıcı...

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu yeni keşfettim, çok beğendim ve sizi izlemeye aldım :))
Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
İzmir'den sevgilerimi gönderiyorum.

Aktuelmoda dedi ki...

pembiş pembiş çok hoş görünüyor canım,tam bir uyum içinde herşey,ellerine sağlık..Malesef senin güncellemeler bana gelmediği için çok geç görebiliyorum :(

Moda Düşleri dedi ki...

Herşey çok güzel görünüyor :)
http://modadusleri.blogspot.com/

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails