Ürünler Bitti Proje de Bitti...

4 Kasım 2012 Pazar

Evet 'Project Pan Before Get Married' projemi burada sonlandırıyorum.
Aşırı bir ürün bitiremedim ama benden bu kadar.
Resimde gördükleriniz son kez bitirilip atılanlar...
Kullanmadığım bir kaç ürünümü de kuzenime verdim.
Ohh Üzerimden büyük bir yük mü kalktı ne :)

- Carrefour Saç Spreyi (Başarılı)
- Hobby duş jeli (Kokusu, yapısı harikaydı)
-Gliss Sıvı Saç Kremi ( Memnun kaldım)
- Oriflame Göz Makjaı Temizleyicisi (Başarılı)
- Passions Parfüm (Çok ağır bir koku)
- Pastel glitter eyeliner (Doğru dürüst kullanmadım bile)
- Ojeler (Kuruyup bızuldular, resimde olmayıp attıklarım da var)
- Goldenrose Kapatıcı (İdare eder)
-Flormar Ruj (Başarılı)

Şu sıra pek makyaj yapmıyorum, oje bile sürmüyorum, dinlendiriyorum cildimi.
Ama çok kısa bir süre sonra yepyeni, cipcici ürünlerle burada olacağım...
Sevgiler..:)





8 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

Beraber büyümüş gibiyiz sanki ve sen şimdi evleniyosun he? Çok çok mutlu ol seçilcim Allah herşeyin en iyisini nasip etsin inşallah sevgilinle sana..
Kocaman öpüyorum

Düş Kızı dedi ki...

Saç spreyiyle sıvı saç kremini ben de kullanmıştım :) Spreyi pek sevmemiştim ama krem gerçekten başarılıydı :))

audrey dedi ki...

ben de işallah yazacağım bugün bir bitirdiklerim yazısı.. biten ürünler de güzelmiş senin..

sevda s. dedi ki...

Gözün aydın o zaman :)

Gül dedi ki...

bende bir bitire bilsem ürünlerimi .. ahh ahh =)

Unknown dedi ki...

Gliss ürünlerini hep cok severek kullanirim :)
bana da beklerim.takibimdesin bu arada sen de edersen mutlu olurum :)

hepsisatista.blogspot.com

üzüm kuşu dedi ki...

kuzucummm nerelerdesin unuttun mu bizi

Melislicious dedi ki...

gliss sıvı saç kreminden ben de çok memnun kalmıştım güzel bir ürün

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails