Bikaç parça..

23 Kasım 2011 Çarşamba
Yazmadığım süre zarfında çok güzel ciciler aldım, bir kısmını da resimledim.
Fakat hepsi fotoğraf makinasında mahsur durumda,zira hafıza kartını bilgisayar okumuyor, aktarım yapamıyorum. Elimdekilerle yetincez :)

Bu aralar bu siyah çantamı takıyorum. Herşeyle uyumlu olunabilirliğinden işime geliyor, değiştirme zahmetinde bulunmuyorum, fazla gözü de yok, herşey ortada, içindekiler bile değişmiyor, kontrol etme gereği duymadan takıp çıkıyorum :)


Rimelim bitmek üzereydi Cosmoworlda girip rimel bakınayım dedim, her kozmetikçe muhakkak bir markanın da olsa rimel kampanyası vardır. Burda çoktu, hangisini alayım diye düşünürken 11.90'lık fiyatıyla Alix Avien'in bu rimelini önerdi çalışanlardan biri, öle her övdükleri ürünü almam kolay kolay ama ilgimi çekti, bir kısmı mavi bir kısmı siyah bi rimel bu ve kullanınca gerçekten beğendim, gözlerimde kaşıntı, akma hiçbişey yapmıyor, önce mavi sonra siyah sürünce görüntü daha bi güzelleşiyor, rastlarsanız bu fiyata kaçırmayın derim.
Diğeri de yine indirimde olan, deneme amaçlı alınmış bir ürün, nefiss çikolata kokulu vaseline krem..
Tırnaklarımla uğraşma hevesim geldi bu ara. Taşınabilir, pratik bi manikür seti edineyim istedim, gerçi bu aldığım çok kaliteli bi ürün değil. Açıkçası  minik leopar desenli çantası gözüme hoş geldi. Zaten aletlerini işe yaramaz bulursam atıp yerine aynı ebatlarda daha kaliteli ürünler alıp koyabilirim diye düşündüm.


Oriflame alışverişim var bide. Neler aldım ben bile unuttum, bekleyelim de görelim.. :)

8 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Canım çok ciciler güle güle kullan.

SWL dedi ki...

güle güle kullan cnm. çantan çok hoş;)

Unknown dedi ki...

cecicim alışverişin küçüğü büyüğü hiç farketmez her türlüsü mutlu ediyo bizi dimi:)ayrıca leopara bende bayıldım:)

GüzelGül dedi ki...

sabirsizlikla bekliyorum canim :D

http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

vaseline kakao u cok merak ediyorum ama burda yooooook : )

Adsız dedi ki...

güle güle kullan manikür setinin kabı da pek şıkmış :)

nily21 dedi ki...

güle güle kullan cicilerini, çanta çok güzelmiş!

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan alsıklarını, leoparlı manikür setine bayıldım :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails