Günlük Mutluluk Listesi- Mim :)

4 Mart 2011 Cuma


Bu mimi çok sevdim. Bekletmeden yapacağım. "lüzumsuz işler uzmanı"na bu mim için teşekkürlerimi ve sevgilerimi yolluyorum :)

Bugün beni mutlu eden 10 şey..

1- En başta Cuma olması, yarının tatil olduğu düşüncesi..
2- Bu sabah soğuk havaya maruz kalmadan işyerinin kapısına kadar arabayla gelmek..
3- İşle ilgili sıkıntılı bi denetimin iptal olması..
4- Sustilo'dan aldığım elbisenin gelmesi...
5- Saçlarımın bugün biraz daha uzadığı farketmek..
6- Sevgiliyle yarın için plan yapmak..
7- Havanın gittikçe geç karardığını görmek..
8-Yemekte teyzemin yapmış olduğu yaprak sarmasını görmek.. ;)
9- Sustilo'dan aldığım elbiseyi deneyip daha bi beğenmek..
10- Ve bloğuma gelen yorumlar...

Bugün pek atraksiyonlu geçmemesine rağmen beni mutlu eden ufak ama etkili şeyler bunlardı. Ve bu güzel mimi;
mystery
hayat güzel
hande ne yapıyor?
lafebesi
pembe düşler ülkesi
capriceline
kokoş tubiş
pudra tozu
ve
Handan'a
gönderiyorum.. Hadi bakalım kızlar mutluluğunuz dile gelsin :)

8 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ve hep böyle mutlu ol canım :)

cecilia dedi ki...

Mia Wallace : Teşekkürler miacım senin yorumların da beni oldukça mutlu ediyor :)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

yarın bugünümden mutlu olsun diyorum. Ki en bu mimi yanıtlayabileyim:)

teşekkür ederim kuzuuumm

tarih84 dedi ki...

oğğğ bu mimi çok sevdim:))

en kısa sürede yazılacak:)

elbisenin üzerine olmasına sevindim, sanırım netten sipariş etmiştin.

MaceraperesT dedi ki...

liste yapmak süper fikir :)
sustilo'dan hangi elbiseyi aldın?kalitesi nasıl?beğendiğim birkaç şey var benim de ama cesaret edemiyorum bir türlü.

Mystery dedi ki...

mutlu muu? beni mutlu eden ne var acaba ceci yaaa mutsuz edenleri yazarım yazsam yazsam :) akşama yazmaya çalışıcam tamam mı :) çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

ceciliacım,umarım hergün seni mutlu eden şeyler katlanarak artar :)

L@febesi dedi ki...

mmim için teşekkürler.Hazır girebilmişken cevaplıcam hemen öptüm :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails