Cuma, Yeniyıl ve Çam Ağacı Ekseninde Aşk..

24 Aralık 2010 Cuma
Her şeyin bir sonu vardır. Ama bazı sonlar mutlu son'dur örneğin: Haftasonu :)

Madem ki mutluyuz, neşeliyiz. Cuma şarkımız aynı telden gelsin o zaman...

Cihan da böyle yanıyor yansın cecim sallaa :)




Cumaları çocuksu bir mutluluk duyuyorum içimde kelebekler raksediyor o yüzden mazur görün bu deliliklerimi :)

*Yılbaşına az bir zaman kaldı. Hazırlıklar devam ediyor. Almam gereken bi sürü hediye var. Haftasonu halledeyim diyorum.Bi de ağacımızı aldık bugün.Kuzenlerim gelicek, madem evdeyiz, evde cıvıl cıvıl süslensin, bir atraksiyon olsun dedim. Ç






6 yorum:

Adsız dedi ki...

süper ya cok keyif aldım okurken :)Eekeklerin hepsi aynı yazık onlara :)

moda_kesh dedi ki...

benim kocimde böyle tepki verir eminim :))çok sempatik bir yazı olmuş valla

cecilia dedi ki...

Benli Begonya: artık onlaramı yazık bizemi bilemiyorum tatlım çünkü bazen haklı çıkıyolar sanki :)

moda_kesh: hihii verir verir bunların hamurunda var :) beğenmene sevindim kuzum.

Mystery dedi ki...

yaaa hiç sorma yaaaaaa bu erkeklerin yılbaşı atraksiyonları sıfır(0) :)))) emreye de diyorum ağaç alalım bilmemne başlıyo konuşmaya ne gerek var, olmayıversin, vay efendim bana hediye falan alma. ayyy dedim ne uyuzsun. madem evde yılbaşı geçiricez bari ağaç süsleyelim. gittim ağacı, süsleri aldım kendi başıma :))) hediye de alcam işte banane :))

cecilia dedi ki...

haha ayy aynenn bende hediye aldım bana kırk kere hediye alma demesine rağmen, dün verdimm :) biz böyleyiz kardeşim napalım dimi gizim:)

Duygu dedi ki...

çok sevimli bayılıyorum sizin şu tatlı çekşmelerinize,napalım erkekler marstan kadınlar venüsten kuzum işte:))anlasalar şaşardım :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails