Kankalarla Kaynatmak...

16 Eylül 2010 Perşembe

Bayramın 3. günü arkadaşlarım gelecek diye bahsetmiştim.
Planlı bir ev ağırlaması değildi açıkçası.
Damloma yeni girdiği iş için gerekli excel çalıştırcaktım. Hazır ev ortamı yaratmışken kuziyi ve diğer arkadaşımı da çağırdım..
Tabii ne kadar excel çalıştık. 10 dakika, bilemedin 15 dakika.
Ve saatlerce muhabbet :)
Menümüz pek iddalı değil...dicektim ama içli köfte var tek başına yeter öyle değil mi?
İştee pratik el oyalamayan şeyler hazırladık annemle...
Sonuç olarak; Kankalarla kaynatmak paha biçilemez...:)




9 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Masa gayet dolu görünüyor:)

cecilia dedi ki...

inanirsakolurbence; ama pratik şeyler işte :)

tarih84 dedi ki...

patates kızartmasının olduğu her sofra başlı başına iddalıdır benim için.

Ayshenur dedi ki...

hehehe:) başlıgını görünce kankalarla kaynaşmak paha biçilemez yazaiim yoruma dedim ama sen ztn yazmışsınn cnm:)cok severimm ev sohbetlerini-gece kalmalarını..
Ayrıca ellernize saglık cok güzel görnüo bitanem masanız..allah arttırsın:D

cecil dedi ki...

gayet kalorili bir masa :)
acaba bir gün içli köfte yapmayı başarabilecekmiyim çok merak ediyorum..
tanrı bugünlerinizi aratmasın ..

cecilia dedi ki...

tarih84; tatlım ama malese patates kızartması yoktu, onun yerine cips vardı ve patates gibi görünen sigara böreği :)

Ayshenur; teşekkür ederim cnm beğenmene sevindim evet bende severim helede uzun zamandan sonra yapılırsa daha tadına doyulmaz oluyor :)

cecil; bilmem yaparsın heralde el alışması gerekiyor sadece aslında zorluğu yok, annem yaptı ama tabi ben değil benimde o konuda pek bi başarım yok :)

Mystery dedi ki...

çok severim ikram hazırlansın ben oturmaya gidiim falan yiyelim içelim, yerken ölelim. bi yandan muhabet alsın başını gitsin ohh :)) miss gibi masanız afiyet olsun :))

Duygu dedi ki...

mmm mamalar leziz,sohbet keyifli imrendim valla..:)öptüm kuşum.

cecilia dedi ki...

Mystery; Haha bende severim kızkıza ev gezmelerini kuzum, böyle kafa dengi grup, önde yicek içecek, muhabbet ganii, ohh hayat buu :)

Duygu; Teşekkür ederim canımciğerimm, buyur bize hayatım sanada hazırlarım böle sofra, daha iyisini ;) öptümm kuzucum aynen :*

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails