Kelimelerde Bulduklarım...(MİM)

22 Haziran 2010 Salı
Atölye Kedicim mim gönderir de yapmazmıyım,bide mysterycim göndermiş oh, nasıl yapmam dimi :) Aslında çok güzel bi mim ama yazma fırsatı bulamadığım şu günlerde geciktirmiş oldum.Aşağıdaki kelimelerin ilk aklıma getirdiklerini soruyor bu güzel mim.





1.Felsefem: Hayatı ıskalama lüksüm yok benim! ;)

2.Hayat: Herkesin bir masalı var ya işte ondan...

3.Çocukluk: Gelmez o günler, dönmez o günler, mazide kaldıı hepp diye şarkı söyleyesim geliyor..

4.Güneş: Vurgunum ona, hiç eksilmesin günümden...

5.Gözler: Kalbin aynasıdır :)

6.Yıldızlar: Romantik geliyor.



7.Güzellik: İçinde sevgiyi, samimiyeti hissettiğim herşeydir.



8.Sevgi: Ayakta tutan bizi, yaşama nedeni..

9.Aşk: Anlam aranmayacak kadar kimliksiz, değişken bir kavram...

10.Müzik: Dansla birleşince harika oluyor.


11.Dost: İyiki varlar.

12. Para.: Elde tutmayı sevmem, biriktiremem, zaten harcamak için değil mi?

13. Zaman: Çok çabuk geçiyor artık yetişemiyorum..yaşlandımmı ne? :)

14.Erkekler: Güldüreni makbuldur :)

15.Savaş: En gerçekçi ve meşru savaş hayatla savaştır, ötesini tasvip etmiyorum zaten.

16. Ağlamak: Arada yapıyorum, rahatlıyor insan..


17.Deniz: Korkutur beni hep,severim ama, izlemeyi içinde olmaya tercih ederim..

18.Hayal: Hiç bitmesin dediğim şey, gerekli.



Bu mimi tüm izleyicilerime gönderiyorum, yapanlar bu posta yorum yazarlarsa sevinirim...:)

10 yorum:

gunesyuksel dedi ki...

canımmmm.. ne zamandır yoktun ortalıkta.. özlemişiz.. iş yogunlugu dimi?? mim'le dönmüş olmana sevindim.. aynı mimi ben de ypmıstım.. ben de denize girmeyi deil, izlemeyi seviyorum.. dinlendiriyor insanı.. girip yüzünce yoruluyor insan tam tersine..

cecilia dedi ki...

gunesyuksel; sorma cnm şu işler net hayatımı sekteye uğrattı, bende özlemişim :) girip bakayım hemen cnm,evet deniz izlemesi süper, ama yüzüp yorulsam iyi ben korkuyorum o yüzden pek yüzme taraftarı değilim iki salınsam yeter :)

Atolyekedi dedi ki...

Canım ben çok teşekkür ederim cevapladığın için. Çok güzel cevaplar yada kelimelerin karşılıkları desem daha doğru. Zaten yazı dilinide çok beğeniyorum. Öpüyorum tatlım.

Mystery dedi ki...

ben de mimledim seni ceci şekerrr o yüzden bu mimi üstüme alınıyorum :)) sen de benim mimi üstüne alınabilirsin ne de olsa bütün seyircilerini mimlemişsin :)))

Adsız dedi ki...

ben yaptım canım=) senin cevaplar cok güzel olmus bi cırpıda okudum

Sevtap dedi ki...

zevkle okuduğum bir mim canım benide evimin incileri belgin mimlemişti yaptım tatlım

cecilia dedi ki...

Atölye Kedi; Bende seni beğeniyorum şekerimm, hiçde unutmazsın beni :) öptümm..

Mystery; Bebikim okudumm ve sevdimm, eksik olma :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan cnmcım hemen okuyorum, teşekkürler :)

cecilia dedi ki...

karabıdıkım teşekkürler cnm seninkide öleydi, sevgiler..:)

İğne İle İplik dedi ki...

Vallahi üstüme aldım mimi tatlım:)
http://igneileiplik.blogspot.com/2010/06/mim-time.html

Yeşim dedi ki...

Ne güzel cevaplar vermişsin kuzum. Özellikle felsefen çok hoşuma gitti :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails