Gün Işığı Ödülleri Goes To... :)

9 Ocak 2010 Cumartesi


Cingfillicim İğne İplikcim ve zuzucum (eğer daha varsa özür dilerim henüz görmedim) beni gün ışığı adı verilen ödüle layık görmüşler. Çok mutlu oldum, teşekkür ediyorum.

Ya aslında bi ton isim sayarım, çünkü hemen hemen izleyicisi olduğum yani tanıdığım bildiğim blog sahibeleri hepsi gün ışığı ama kısıtlı yazabiliyoruz sanırım.Ödül alanları bildiklerimi yazmıyorum ben yokum diye darılmasınlar :)

1. İmage and the city
2. My make up story
3. Pofidik Şekerim
4. Pembe Kiraz
5. Mughetto
6. POLYANNA
7. Karabıdıkım
8. PGAAO
9. Noyumberry
10. Beliz'in Günlüğü
11. Zencefilli Çörek
12. Kaf dağının ardından yazılar

Ama herkesin gün ışığı bloğundan ve kalbinden eksik olmasın olur mu? ;)

7 yorum:

Sevtap dedi ki...

teşekkürler canım benim :)

Duygu dedi ki...

canımm çok tatlısın cecimm,kuzum benim öpüyorum seni kocaman:)

Aslı dedi ki...

Dırının dırının dırıııın (sen tabi melodi olmadan kafanda canlandıramayacaksın bu sesi ama olsun) kocaman bir gülümsemeyle okudum yazıyı, ben bu son günlerde bilgisayardan ve internetten o kadar uzak kaldım ki boş boş bakıyorum gün ışığı neymiş ki diye!

Leander dedi ki...

Gün ışığı yetmez, bir de geceleri aydınlatan yıldızlar, bilhassa kaymayanlar... :)

pelince dedi ki...

tebrikler ;)

pötüş dedi ki...

bildirimin var canım bloğuma uğrarmısın bir ara:)

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

çok teşekkür ederim güzel ödülün için canım

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails