Bugün Ceci'nin Doğumgünü Arifesi :)

12 Aralık 2009 Cumartesi

Efendimmm yarın 24 oluyorum. Sanki İyiki doğdum mu ne? :) Gerçi bana sorsan hep bi 5'im, bi 17'yim, ufal ufal da cebime gir'im :) Yani bunlar benim sevdiğim yaşlar :) Belki ilerde 24 de eklenir kimbilir :)

Yarın için sabırsızlanıyorumm..Hihii (: Hiiiç yaşlanıyorumm vıdı vıdısı yapmicam. Yaşlanmak güzeldir :P

Hadi biraz eğlenelim, oynayalım he? Ben de dünkü sinirimi atayım üzerimden.
Gülşen Ablamız yeni albüm çıkartmış, bu da çıkış şarkısı oluyorr; ŞipŞak :) Feysten paylaşmış arkadaş. Dinler dinlemez dilime dolandı, başa sarıp sarıp dinliyorum... Hobaaa haydeee eller havayaa :)




Gülşen Bir An Gel Video Klip

36 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

walla ben kutladım şimdiden:)

LittleDumBlonde dedi ki...

Simdiden dogumgunun kutlu olsun ceci, nice mutlu yıllaraa:)

cecilia dedi ki...

cansucum tekrar teşekkürler şekerim.
pgaaoa çok saoll cnm ;)

nily21 dedi ki...

HAPPY BIRTHDAY..Dilerim mumları üflerken dilediğin herşey gerçeğe dönüşsün :) gülşen süpermiş bu arada ....

Sevtap dedi ki...

Doğum günün şincikten kutlu olsun canım.Tüm sevdiklerinle sağlıklı,mutlu,başarılı nice 5'lere 17'lere 24'lere canım :D

aylin dedi ki...

doumgünün kutlu olsunnn, aynı gün doğmuşuz,bende 21 oluorumm:)

Evren - Sahne dedi ki...

mutlu yıllar.

duyqş dedi ki...

İyi ki doğdun ceci, nice yıllara...

cecilia dedi ki...

Svgili nilgün, karabidikim, aylin, Evren,duygş; bu güpgzüel dilekleriniz için hepinize ayrı ayrı çteşekkürler,
aylincim doğumgünüdaşız desene, sevindim seninde kutlu olsun ozaman cnm :)

Bucanni dedi ki...

Mutlu yıllar...

ZencefilliÇörek dedi ki...

happy birthday birthday girl :)) mutlu bir yas olsun canim :)

AiShA dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun ceciliacım.Daha nice yaşlara sevdiklerinle beraber..

İğne İle İplik dedi ki...

İyi ki doğdun canım benim:)) Nice yıllara:) Vaybeee 24 hea! Bıdık oluyorum senin yanında:)
Sevgilinle-sevdiklerinle nice nice güzel yıllara diyorum:)

Adsız dedi ki...

Nice yıllara, sağlıkla mutlulukla ceciliacım..

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun cecilia:)sevdiklerinle yüzünde kocaman kocaman gülücüklerle geçir inşallah:)

piril dedi ki...

iyiki dogdun ceci nice mutlu yıllara:))umarım bütün istediklerin olur;)

dusunenbalik dedi ki...

Güzellikler dolu yaşlar dilerim.

Gizem. dedi ki...

cecicim iyiki doğdun:) doğum günün kutlu olsun;hep gül:))

Siyah Kedi dedi ki...

Doğum günün kutlu olsunn :))

gulbahcesi dedi ki...

iyi ki doğdun ceciii,iyi ki doğdun ceciiii! İiyi ki doğudun,iyki doğdun,mutluu yıllarrr saannaaaaaaaa :))

//SECHHILL\\ dedi ki...

Tatlımm adaşım ve akranım =)) hahaha DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SEVDİKLERİNLE, SAĞLIKLA MUTLULUKLA NİCE YAŞLAR DİLERİM SANA.
ÖPÜYORUM SENİ KOCAMAAAN.

Dominika dedi ki...

mutlu yıllar şekerrrrr.......

Stil Direktoru dedi ki...

kuzum nice senelere cıs tak cıs tak :)

Syhn dedi ki...

oyy daha küçüksün yavruummmm :))
inan bana gün gelecek 24 çok küçük gelecekk:)
amaaaan gelsin di mi ayol.. dolu dolu yaşadığın uzun sağlıklı huzurlu bir ömür diliyorum sana!

Roxelanne dedi ki...

nice yıllara canım:)

Kelime Yığıcısı dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun....iyiki doğdun....iyiki varsın....(klasik doğum günü zırvaları : ) ) Ha bir de nice mutlu senelere....(kesin eminim sanki bu sene mutluydun ya aynısından bir dahaki sene de ;):)
Neyse özün sözü çecicim....tek kelime ilgilendiriyor beni....İYİKİ VARSIN.. olmasan yazıların da olmazdı çünkü....tek mağrumiyetimiz varlığın!
Sevgiler......

zuzu günlüğü dedi ki...

doğum günün kutlu olsun nice sağlıklı mutlu ve sevdiklerinle birlikte bir ömür boyu mutluluklar güzelimmmm

AiShA dedi ki...

Ceciliacım mimledim seni.Bloguma bi uğra.

mughetto dedi ki...

Mimledimmm senii Ceci.

cecilia dedi ki...

Hepinizi ayrı ayrı öpüyorumm, dilekleriniz tek tek aklımda, çok teşekkür ederim hepinize, iyiki varsınız arkadaşlarım benimm muakk :)

Aslı dedi ki...

Mutlu yıllaaaar!

pofiş♥ dedi ki...

yaa üfff...gece 12 yi geçmişti bloğumda da kutladım doum gününü...burda daa ama burdaki de yok neden?sanırım benim laptop ta sorun var yaptığım yorumları ilet miyo:(:(
neysee meleimm ben yine de yazıyorum doğum günün kutlu olsun....

BirSen dedi ki...

Tatlim biraz gec kaldim :)ama dogum gününü yinede kutlamak isterim.
Saglikli huzur dolu uzuuuuuun bir ömür diliyorum sana.
Big Mucux.:-x

Burcu Çalışkan dedi ki...

Nice güzel seneler geçirmen dileğiyle :))

pinkcandydream dedi ki...

nıce saglıklı senelereee

cecilia dedi ki...

Aslı, Burcu, pinkcandydream çok teşekkürlerr.. :)
Birsen Ablacım, pofişim hiç önemli değil kutladınız ya önemlli olan bu seviyorum sizi muak :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails