İş Güç Kariyer Cecilia Yahşi.. :)

27 Kasım 2010 Cumartesi

Başlık bişilermi anımsattı? :) Yahşi cazibe açık tvde, ordan esinlendim :)
Bugün fazla mesaideydim.
Genel Kurul Toplantımız vardı. İnanılmaz heyecaanlı ve yoğun geçti.
Şurda bahsettiğim ceketimi ve pileli siyah eteğimi giydim.
Altına kısa botlarım ve işte ben tatatatammm :)
Resimler ortam ışıklarından ve telefondan çekildiği için hiç iyi çıkmadı maalesef :(

Bu ara bir dolu organizasyon var işsel olarak. Kombinleri sizle paylaşırım tabii zaman bulabilirsem :)

8 yorum:

esra altunkaya dedi ki...

tam bir fıstık olmuşsun cnm,maşallah!

Unknown dedi ki...

tam bir iş kadını modeli,çok şıksın cnm:)

kozmetikperisi dedi ki...

Süper olmuşsun cnm ceket harika :)

Miss Sensible dedi ki...

Fıstık gibi olmuşuzz :)

Adsız dedi ki...

ne mezunusun?nerde çalşıyorsun=)

eylul_enise dedi ki...

of of of maşallah valla fıstık gibi olmuşsun koca göbişimle bunları görmek her ne kadar dokunsa da :)))))))))) çok güzel olmuşsun güzelim nazar değmesin

cecilia dedi ki...

xesrax. teşekkürler esracım beğenmene sevindim, öptüm :*

Benden Bişeyler; teşekkür ederim pek klasik seven biri değilim ama mecbur kalıyoruz iş mevzu bahis olunca :)

kozmetikperisi: çok mercii hayatımm ceket favorim zaten :)

Miss Sensible: o sizin fıstıklığınız cnm çok sağol :*

Adsız: Bloğumda özel bilgilere aytıntılara yer vermiyorum pek ama yüksekokul mezunu ve organizasyon temalı özel bir kuruluşta çalıştığımı söyleyebilirim :)

thales: tatlım öncelikle teşekkür ederim ama sen o koca göbişinle de çok güzel çok çekici bir annesindir eminim ve benim için bütün anneler çok güzel.. :*

Mystery dedi ki...

ben de böyle giyinip giyinip işe gitmek istiyorum yaaaaaaaaaaaaaaaa :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails