Bitenlerin Ardından...

15 Kasım 2010 Pazartesi

Bunu çok uzun bi süre önce hazırlamıştım ama paylaşmaya fırsat olmadı. Yaz bitiminde biten ürünlerim de yaz ürünleri olacaktı haliyle. Güneş kremleri, dudak nemlendiricisi vs... Daha önce bitirdiklerim burda..

1. Palmolive Duş Jeli: Çok güzel bir kokusu var, palmolivenin duş jellerini seviyorum..

2. Garnier Güneş Koruyucu: 20 faktörlük cildime uygun bir koruyucuydu, sorun yaşamadım.

3. Avon Bronze Sun Projection: Bronzlaşmama katkısı oldu, severek kullandım.

4. Next Glow: Çok az kullanmama rağmen 2 yılın sonunda bitebildi nihayet,şekerli bir kokusu vardı ama ben sıkılmıştım :)

5. Nivea Lip Care Vişne: Bitmedi, eridi gitti :) Ama stokta diğerleri var..

6. Diedermine Arındırıcı Peeling: Oldukça memnun kaldım, kullandığım anda yüzüm hayat buluyordu desem yeri.

4 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

o dudak nemlemdiricisin stokları bitmezz şekerim :)

cecilia dedi ki...

Mia Wallace: haha bitmez valla şekerim :)

Yeşim dedi ki...

Bitsinler ki yerlerine yenileri gelsin :)

cecilia dedi ki...

Yeşim: aynen öle kelebğim çaktırmaa ;):)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails