Hamdolsun Verdiğin Nimetlere! (:

6 Kasım 2010 Cumartesi
Yemek yerken, mutlu olanlardan, yaparken sanat icraat edermiş gibi heyecanlanıp gururlanlardanım ben. Amaç olarak görmesem de araç olarak görüp küçümseyenlerden hiç değilim. Buna rağmen yiyip yiyip kilo almayan mucizevi yaratıklardan da değilim ne yazık ki. Ama dünyada onca güzel nimet varken, onlara sırt dönmek nankörlük olur düşüncesindeyim. Tabii fazla kaçırmamak kaydıyla :)

Herkesin damak zevkine uygun severek yediği besinler vardır..İşte benim vazgeçemediklerim;


1- Mayonez: Bilmem kaç kaloriymişsin, yağ olarak geri dönermişsin, umrum değil. Ki her fastfood menüde 3 kutu bitirip, sonra sevgilininkine asılan ben oha dedirtticek kadar çok seviyorum seni, ele inat.Eşin, benzerin yok şu dünyada. Ketçapmış, hardalmış, senden başkası yalan. Bu sosu bulanlara selam olsun. :)

2- Iceberg Salata; Namı diğer marul :) Hiçbir salata malzemesini senin kadar sevmiyorumm, seni en sade halinle tek başına bile yiyebilirim çatur çıtır..

3- Tatlı Soğan: Benimki soğansız olsun diyenlerden olmadım hiç, tabi kalabalık bir ortama girmeyeceğim zamanlarda.  Böyle bi lezzet, böyle bi tat sevilmezmi. Hele bembeyaz tatlı soğan, arpacık soğanı da diyorlar yediğin şeye ayrı bir lezzet katıyor..:)




4- Mısır: Kaynamışı, közlenmişi, patlamışı, bardakta pişmişi..e) hesi hepsii :) Beni mısır tezgahından uzak tutunn..:)

5- Mantar: Pizzada, kumpirde, salatada, pilavda, herşeye yakışırsın sen, iyiki varsın cnmm :)

İşte bunların hepsini al karıştır, zevkle yerimm ben, o derece :)

10 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

bu saydıklarını ben de çok severim sadece mısıra çok bi düşkünlüğüm yoktur.
ben de öyle soğansız olsun demedim hiç bol soğanlı olsun dedim hep yemek hazırlayanlara :))

cecilia dedi ki...

.ankara düşleri.; bencede eminim büyük bi çoğunlukla aynı fikirdeyizdir, ama kilo alcam diye yememeye dayananlardan değilim :)

Mia Wallace dedi ki...

cecilia! yaaa damak tadımız aynı resmen :)
Mayonez tutkunluğumu şöyle dile getirmek istiyorum.
Annem artık baş edemez ve eve elinde bir koli mayonezle gelir! tahmin et artık:)
Mısır, mantar, soğan.. of offf :)

rosein dedi ki...

mısırı bende çok severiim. ama daha önemlisi yemek yemeyi seven insanı severim ben :D can boğazdan gelir hem dimi =)

tarih84 dedi ki...

amiin allah olmayanlara da versin, soframızdan eksik etmesin.maşallah be canım hepimizin genelde vazgeçilmezlerini sıralamışsın:)

Sevtap dedi ki...

Aminnn.Allah olmayanlarada versin canım.Kumpiri bende çok severim:)

SvGLove dedi ki...

Benim listemi yazmışsın sen yahu! :D
Ağzımın suyu aktı gece gece...Cık cık olmadı bu hiç:p Benim bi mutfağa gitmem gerek şimdi:D

Azelya dedi ki...

Bende yemek yemegi cok seviyorum hele su siralar. Dün diyete basliim olmuyo böyle dedim,sabah basladigim diyete aksama son verdim :) Canim kumpir cekti yaw ;p

nihalasli dedi ki...

Saydiklarini bende cok severim ama mayonezi diil:) yag yiyormusum gibi gelir bana bayiyor onun yerine ketcapla karistirip yemeyi seviyorum ya da yalnizca ketcap.
Mayonezi ilk yedigimde bole cok kucukken tabi nasil tatli nasil guzel gelmisti ya bu nasil bi lezzet diye hayran kalmistim ama zamanla..:)

Mystery dedi ki...

ölürüm ben bunaa :)) 5lokmada bitiririm :)))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails