Bana Özel...:)

15 Kasım 2010 Pazartesi

Dün akşam takı kutumu açtım, önüne oturdum, malzemelere baktım..
Tamamen doğaçlama böyle bişi çıktı ortaya..
Ben çok sevdim..
Bu bileklik tam benlik tam benlik! oldum..:)



Hızımı alamadım küpelerini de yaptım...:)



Böyle kırmızı siyahlı otantik, süslü müslü bişey çıktı ortaya..
Yapması zor değil ama ben sevdim, hatta en kısa sürede takmayı düşünüyorum..
Belki doğumgünümde de uygun olabilir böle orjinal bişey takmak istiyorum çünkü, belki daha değişik bişey yapabilirim.
Malzeme tedarik edebilirsem..
Az kaldı ya o bakımdan..:)
Siz sevdiniz mi?


8 yorum:

Rengarenk (azelya) dedi ki...

Cok hos olmus canim ellerine saglik! Güle güle takin! Iyi bayramlar simdiden :)

Mia Wallace dedi ki...

vayy yaratıcı cecillam benim çok hoş olmuş;)

cecilia dedi ki...

Azelya: çok teşekkür ederim, sana da iyi bayramlar :*

Mia Wallace: beğenmene sevindim cnmm teşekkürler :*

tarih84 dedi ki...

çukulata tadında kokoş bir bayram dilerim sana canım:)

lately dedi ki...

Canım bu tam senlik KIRMIZIIIIIIIIIIIIIII =)

Yeşim dedi ki...

Sevmek mi? Bayıldım tatlım ellerine, emeğine sağlık :) yakışır kuzuma.

Mystery dedi ki...

her geçen gün kendini geliştiriyo bu kıızzz :)))

cecilia dedi ki...

tarih84: bende sana dilerim tatlım :*

lately: aynen öleee :)

Yeşim: beğenmene sevindim cnm bnim öpücükler :*

Mystery: hehe elim döndüğünce gizimm :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails