Bayram Modları...

15 Kasım 2010 Pazartesi
Evde olunca postların ard arda sıralanması da kaçınılmaz oluyor tabiki..
Tam bir arife havası hakim evde..
Bayram temizliği yapılmış..
Şehir dışından, okullarından kardeşler gelmiş..
Anne güzel yemekler pişiriyor, baklava yapılacak daha..üüüfff..:)
Ufak zamanlı bir kuaför maceram oldu, kaşlarım şekle girdi :)
Tv'de "geniş aile" açık :)
Ve şimdi pijama terlik ikilisiyle bütünleşmiş, duşumu almış, yıkanmış paklanmış bi vaziyette evde yayılmaktayım..:)

İşyerimizin bayram ritüeli..Çikolata ikramı..
Almazmıydınız? :)
Sütlüler bitmek üzere bile..
Bitter sevenlerden değiliz..


Bu da kendime bayram hediyemmm..
Çizme aldım ama şimdilik süpriz..:)


Bayramın 1. günü Babanne, amca ziyareti..
İkinci gün de allah kerim..
:)

Herkese şimdiden sevdikleriyle birlikte mutlu bayramlar diliyorum...
Kurban keseceklerin kurbanlarının kabul olmasıyla birlikte, kesim alanlarında uygun, sağlıklı, hayvana eziyetsiz bir biçimde,  dünyayı bize güldürmicek şekilde olmasını temenni ediyorum..
Sevgilerrr...:*

11 yorum:

Unknown dedi ki...

tatil gibisi yok dimi:) mutlu bayramlar cnm:)

Ayshenur dedi ki...

ayy tıpkısının aynısı banyo yapıldı kuafore gidildi simdi snoppyli pijamalar ve pandiflerimle keyif catıyorum :)
simdiden sanada ii bayramlar cnmcım:*

Miniature dedi ki...

Çizmeyi görəlim :D

aşgaane dedi ki...

benim içinde tatil demek pijamaları çıkarmadan tv ve internet keyfi yapmak demek:) iyi bayramlar canım:)

Vahide dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte mutlu bir bayram dilerim canim... Cikolatadan bitane aldim :)

tarih84 dedi ki...

bayramın mübarek azının tadı çukulata olsun:)

.ankara düşleri. dedi ki...

hayırlı bayramlar cecicim :)

Syhn dedi ki...

bizde de sütlüler bitter bitterler sürünürr :))
iyi bayramlar ;)

Yeşim dedi ki...

Teşekkürler tatlım :) ben de sana sevdiklerinle birlikte mutlu bir bayram diliyorum. Hayatından bayram sevinci eksik olmasın :)

gülçin dedi ki...

mutlu bayramlar canım uzun zamandır takip edemiyorum kusura bakma..

sevgiler

Mystery dedi ki...

ben de sevmem bitter hiiçç! senin iş yeri de süpermiş yannız, popomu kaşiim :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails