Durum Raporu :)

10 Kasım 2010 Çarşamba


Kendimde adeta reform yaparak saçlarımı kestirdim :) Uzun süredir uzun saç kullanıyordum ve kendime daha çok yakıştırıyordum. Kısa saç herkese yakışmaz, kullanışı da ayrıntı içermez, risktir hani bilirsiniz. Bi anda esti veya değişiklik olsun diye yada mutsuzum diye değil, sadece canlandırmak için. Zira saçlarımın uçları baya yıpranmıştı, inanılmaz çok dökülüyordu. Beyazların çıkmış olması da cabası. Kökü bende olsa nasılsa diyerek kuaför koltuğuna oturdum ve elini korkak alıştırma dedim, yani bunu derken bende şaşırdım kendime. Hep yakınırız çünkü ucundan al dediğimiz kuaförün saçımızı acımasızca 3 numaraya doğru biçmesinden :) Ama yinede zannettiğimden kısa olmadı. Tabii eski halime göre baya kısaldı. Dahası kestirdikten sonra acabaa dedimm hala güzelmiyim, ama olumlu tepkiler aldım. Görmeyenler de vardıı ama burdan görecekler artık :)



Pazartesi akşamı işyerinde kısa süreli bir toplantıdan sonra  Yöneticimize veda yemeği organizasyonuna katıldık, vedaydı ama keyifli bir geceydi :) Florya Kosova Et Lokantasında harika bir menüyle güzel bir akşam geçirdik. En çok yemekleri sevdim :)



Ufukta 9 günlük bir tatil var..laylalalalalay..Aslında yapılacak en güzel ve olur şey şehirdışına gitmek, güneye inmek, kelimenin tam anlamıyla tatile çıkmak. Ama İstanbul'dayız malesef. Yine de 9 günlük koca bir tatili evde geçirmeyi düşünmüyorum. Şimdiden plan program oluşturmam lazım.

Tatilden sonraki iki hafta müthiş yoğunluk içinde geçicek.. O yüzden gereken enerjiyi toplamalıyım .. :) SON 2.. ;)

20 yorum:

Kartopu dedi ki...

Süper olmus, bende bu kisalikta kestirmek istiyorum saclarimi. Pisman degilsin dimi saclarini kestirdigine? Benimkilerde cok uzun cünkü.

mughetto dedi ki...

Güle güle kullan tatlım..Yakışmış yakışmış :))

cecilia dedi ki...

Kartopu: Valla vedalar hep hüzünlüdür ama bi günde alıştım ve şuan hiç pişman değilim, iyiki kestirmişim diyorum, zaten yaza kadar uzicak bi ebatta, enseyi kapatıyor, bence risksiz bir kısalık, yani memnunum :) teşekkür ederim darısı başına diyim :)

mughetto: canımm çok teşekkür ederim beğenmen mutlu etti beni :)

Adsız dedi ki...

Çok ciciş olmuşsun benim saçlar uzuyor seninkiler kısalmış beybii:)) Değişiklik iyidir kısa saç daha iyidir ama uzun saçın havasını ben özledim uzamasını bekliyorum 1 yıl oldu kütten omuzlarıma geldi bakalım ne zaman rapunzel olcam:(:(

lately dedi ki...

Çok güzel olmuş saçların... şimdi daha çabuk uzar ve sağlıklı görünür... güle güle kullan =)

Miniature dedi ki...

Cecicim : Əla! Mən uzun illərdir saçlarımı çox qısa kəsdirirəm.Uşaqlıqda saçlarım həddindən artıq uzun idi,sonra kəsdim.İndi də saçlarım qulaqlarımın dibində ;) önü uzun,arxası qısa.Bu mənə çox yaraşır :) Sənə də yaraşmış ;)

SvGLove dedi ki...

Cecilia'cım içinde kalmamasından belli,zira pek güzel olmuş! Zaten kapkara, pırıl pırıl saçların var, böyle kısa daha modern,daha canlı olmuş!
Aramıza hoş geldin, ben çok beğendim:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hep güzelsin cnm sen

nehircce dedi ki...

Bence çok yakışmış :) Bende geçen hafta aynı modelde kestirdim :) Rahat bir model bence, ayrıca değişiklik iyidir.sevgiyle

touch the sky dedi ki...

çok güzel olmuş bence de, kısa saç çok modern gösteriyor :)
saçlarının rengi de çok güzel ışıl ışıl parlıyor.

eylul_enise dedi ki...

canım benim saçımda çok uzundu çok dökülüyodu artık zor oluyodu kestirdim şimdi çok rahat oldu valla ayrıca çok hoş görünüyo güle güle kullan

Unknown dedi ki...

saçlar süper olmş cnm değişiklik her zaman iyi hissettirir:)
unutmadan mimlendin http://bendenbisylr.blogspot.com/2010/11/miiiiimmmmmmm.html

Adsız dedi ki...

ben cok begendım ceci kısa sac cesaret ıster cesaretıne hayran kaldım gercekten ıyıkıde kestırmıssın cok ıyı tasımıssın ayy cok begendım ya :)

Adsız dedi ki...

Kısa saç her zaman daha modern gelmiştir bana :) Yakışmış da güle güle kullan :))
Blogumda mimledim seni bu arada ;)

http://birgunlukseyler.blogspot.com/

cecilia dedi ki...

NahaPerfectDay: her insan zamanla kendinde farklılık istiyo cnm anlayabiliyorum seni, uzar uzar merak etme, kök sende :) teşekkür ederim beybimm :*

lately: evet cnm dökülmelerim bitti, daha kolay taranıyor beni çıldırtmıyor, iyi geldi :)

Miniature: ilk kestirdiğinde nedense yalnız olduğunu düşünüo insan, halbuki bi çok kişi kısa saç kullanıyor, şimdi bendede algıda seçicilik başladı, aa benimki gibi kısa diyorum :)

SvGLove: bende kısalar kervanına katıldım desene, hoşbulduk cnm, ilgili güzel sözlerin için çok teşekkür ederimm, muakk :*

♥pemb€sinti♥: oy oyy çok teşekkür ederimm cnmsın :)

nehircce: evet katılıyorum iyi geldi bu, çok teşekkür ederim cnm, sende iyi yapmışsın, sevgilerr :*

touch the sky: çokk teşekkür ederimm :) evet daha modern duruyor bende bununla avutmuştum kestirmeye giderken hem uzun süre olmuştu falan diye sanırım herkes aynı fikirde, ne güzel :)

thales : evet cnm biliyorum seninkininde kısalığı çok güzel, çok yakışmıştı, rahat oluyo böyle kesin ;)

Benden Bişeyler: öyle valla çok teşekkür ederim, mimi de en kısa zamanda yapıcam, sevgiler..

♡ ♥ ♡ pelinuygun ♡ ♥ ♡: bende çok çok mutlu oldum yorumuna :) beğenenler çok olunca daha çok hoşuma gitti ;)

birgünlük: çok teşekkür ederim en kısa zamanda yapıcam bu mimi ;)

nermin dedi ki...

cnm modern olmus ve yakışmış değişiklik herzaman gerekli iyiki yapmışın

Yeşim dedi ki...

Çok yakışmış tatlım görebildiğim kadarıyla :) aslında önemli olan senin beğenmen ve rahat etmen.

Mystery dedi ki...

sen de bu performans olduktan sonra fazla enerji toplar depolarsın ben sana diim :))) maaşallah :))

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

güle güle kullan doğru bir tercih olmuş harika görünüyorlar

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails