Garibim Hadi Gül Biraz... (mim)

21 Kasım 2010 Pazar

"Garip alışkanlıklarınız" diye bir mimim vardı. Mim konusunda çok tembelim, öncelikle özür dilerim uzun zaman oldu. Ama bu süre zarfında da garip alışkanlıklarımı düşündüm. İlk başta "hiç yok ya çok normal bi insanım ben ya" diye düşündüm, ama aklıma bikaç şey gelince paylaşmak istedim, artık siz karar verin ne kadar normalim :)






*Kaçıracağımı bilsem de otobüsün arkasından koşmuyorum koşamıyorum. "Sen kaybettin güzelim" veya "asıl ben sana tenezzül etmiyorum hıh" mı demeye çalışıyorum bilmiyorum ama istifimi pek bozmadığım gerçek :)

*Saçlarıma dokunulmasından hoşlanmıyorum, her yerime dokun bişi demem ama saçlarıma dokununca biri bi sinir oluyorum, bi çek elini felan oluyorm ki sorma gitsin evet saçlarımın dokunulmazlığı var :)

*Çekmeceleri kapatamama huyum var. Yuh dedirten.Ama sanki oraya biraz sonra tekrar bişey koyacakmışım gibi geliyor ve tekrar açacağım içinde kapatmak istemiyorum. Çünkü o aç kapa sesleri beni bitiriyor. Evet traji komik ama öyle. Dolayısıyla anneden her gün üç dört posta zılgıt yiyorum bu çekmeceler neden açık diye :)

*Karışık şeyler yemeyi sevmiyorum. Karışık değilse de ben karıştırıveriyorum. Akla hayale gelmicek ayrı telden çalan tatları birleştirip, biçoğunuzun iğrenç bulacağı şeyleri ben zevkle mideye indirebiliyorum :)

*Uykum geldiği zaman hemen yatmalıyım, yoksa o uykunun kaçacağına ve birdaha gelmeyeceğine inananlardanım, öyle ki geç saatlerde olabilecek bir program için "hııı ama benim uykum var o saatte" diye reddedebilecek kadar alışkanım ona :)

*Tanımadığım kimseyle amaçsızca göz göze gelmeyi, birini inceleyip, süzmeyi sevmem, ben öyle 10 saniyeden fazla bakamam birine ve bana bakılmasından da hoşlanmam yani kendimi tren gibi hissediyorum. Gözlerle rahatsız etmek denilen şey gerçekten var :)

Aklıma şimdilik bunlar geldi, ama içimden bir ses buna benzer bikaç şeyin daha olduğunu söylüyor. Artık aklıma gelirse editlerim..Bende hatırlamış olurum :)

10 yorum:

gülçin dedi ki...

bence normalsin :) ayrıca saçlarıma dokanılmasından bende hoşlanmam :S

MERVE dedi ki...

sanırım hepimizin ilk başta aklına birşey gelmediğinden "yok canımmm ben çokk normalimm.." düşüncesi oluşuveriyor :) pek de anormal olmasa da seninkiler de güzelmiş .. kendimle ortak alışkanlıklar bile buldum.. ben de bir yere geç kalacağımı dahi bilsem önümden kaçan otobüsün arkasından koşmam mesela :D

cecilia dedi ki...

gülçin: evet ozaman garip değiliz dimi yani :)

Ella: ortak noktamız olmasına sevindim cnm, kaçan otobüs olsun cnm boşverrr :)

MERVE dedi ki...

:D aynen .. otobüsü de değerli yapan içindekiler diye düşünürsek ve de duamızda belkediğimiz erkeğin orada olmadığını düşünüyorsak kaçsın boşver :D:D

tarih84 dedi ki...

yemekleri karıştıma konusunda ben de iyiyim ama hazır bir şeyler yiyorsam da tam tersi biri bitmeden diğerine geçemiyorum.gayet normalmişsin canım.

Adsız dedi ki...

lisede bir arkadasim vardi "heryerimin senin olsun oyy saclarima dokunma " diye turku modunda millete duyururdu sac konusunda hassasligini birden o aklima geldi :) bende pek has etmiyorum sacima dokunulmasindan ..

Ayshenur dedi ki...

Bence cok tatlı bi garipsin bayıldımm cnm yaa :)
en komikide cekmecelermiş :D

cecilia dedi ki...

Ella: hehe ama benim beklediğim erkek geldii cnm :)

tarih84: sağol cnm bende aynı fikirdeyim ya normalim ben :)

enk: haha o da güzelmiş, evet ya saçlarımı ancak bi kişi elleyebilir, sanırım bu konuda aynı fikirdeyiz cnm ;)

Ayshenur : sorma zaten o konuda eminim ki numuneyim :)

Adsız dedi ki...

ayy benım gibi otobüsü kendinden mahrum bırakıp bir sonrakini seve seve bekleyenlere selam ederim....çok tatlısı cecilaa=))

cecilia dedi ki...

Adsız: haha sanırım az sayılmayız :)teşekkür ederim o sizin tatlılığınız..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails