Hayata Anlam Katan Değerler...

20 Kasım 2010 Cumartesi

Dantelli, kolları hafif bombeli düğmeli,etekleri belli olması da kat kat fırfırlı bu şirin elbiseyi nerde görebilirdim ki? Tabiki Beyoğlu İş Merkezinde!
Ben beğendim, alınacak!
alındı, giyilecek! :)





Soluksuz okuduğum, inanılmaz etkilendiğim, mükemmel diye özetleyebileceğim kitaplardan biri oldu.
Sanırım bu yazarın diğer kitaplarını da alıp kütüphaneme eklicem.
Yazarın dilini, uslubunu, aşk anlayışını, verdiği hissiyatları geçtim kitaptaki kahramanları öyle sevdim ki, onlarla güldüm, ağladım.
Ve böyle bir aşkın güzelliğinde, derinliğinde kaybolup o kitaptan ve hikayeden, o dönemden, o yerlerden ayrılmak istemedim hiç.
Abartısız 1 günde bitirilecek 450 sayfalık bir kitap, o kadar sürükleyici ve o kadar gözünün önünde yaşanmaya muktedir bir dilde ve serüvende bir kitap ki okumazsanız yazık edersiniz.


Tanıştırayım Bu da benim kalbim..
İstiklal'de geçen gece yürürken palyoçalar kesti önümüzü.
Küçük bir yardım karşılığında bu şirin şeyi hediye ediyorlardı.
 Bütün akşam elimizde peri kızı edasıyla dolaştık :)
O geceden kalan güzel bir anı oldu..


 Bu da ağabeyin sıradan bir akşama renk katsın diye bakkaldan gelirken çocuk ruhlu kardeşine getirdiği abur cuburlar...
Piko ile bir gönderme mi yaptı acaba? He :)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

elbise şahane tatlım iyi günlerde kullanmanı dilerim eminim çok yakışıyodur:)

cecilia dedi ki...

Benden Bişeyler: çok teşekkürler tatlım sadece denedim henüz bi yerde giyme fırsatım olmadı ama giyersem yayınlarım fikrinizi alırım :)

gülçin dedi ki...

elbiseyi çok beğendim üstünde eskisin tatlımmm ayrıca piko en sevdiğim çükolata ders çalışırken art arda 5 tane falan yiyebiliyorum :D

Miyuki dedi ki...

Ben itiraf ediyorum en çok o bakkaldan gelenleri sevdim :)

cecilia dedi ki...

gülçincim beğenmene sevindim cnm evet pikocuyum denilebilir bende çünkü hafif, değişik lezzetli bi tadı var :)

Miyuki: hihii haklısın tatlım damak zevki herkesde aynıdır :)

Mystery dedi ki...

ooooo bol içerikli bi yazı olmuş :))) keyfin yerinde anlaşılan, muck! :))

Pinky dedi ki...

Judith Mcnaught'un daha önce üç kitabını okudum. Cennet, Gece Fısıltıları ve Aldığım Her Nefeste. üçü de çok güzeldi tavsiye ederim :) ben de senin gibi çok etkilenmiştim. bir de Nora Roberts var aynı bu tarz kitaplar yazıyor, onu da tavsiye ederim.

cecilia dedi ki...

Mystery; allah cümlemizin keyfini bozmasın gizimm mcx :*

Pinkycim kitaplarının hepsini öğrendim, ilk fırsatta seriye bağlicam, gerçekten etkilenmicek gibi değil. Tavsiyeni de dinlicem cnm, seviyorum böyle kitapları, sevgiler ;)

EZGi :)) dedi ki...

elbiseye bayıldım gülegüle giy.
kitabıda not ettim bende aşk romanlarını çok severim :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails