Yaşasın Yemek Yemek :)

13 Kasım 2010 Cumartesi
Usta Bi acılı bi acısz çekk!
 Veya bir urfa bi adana da olabilir :)
Urfa benimki, çok acı sevmiyorum yemeklerde.
Ama ezmeye bayılıyorum.
Dürüm yemenin tadı, zevki, yeri ayrı bende.
Ama lüks bi restaurantta aynı tadı vermiyor işte.
Salaş bi yer olacak, küçücük kutu gibi ocakbaşına yakın.
Veya da karavanlarda oluyor ya sahil kenarında atıyorlar yanına iki sandalye ohh, ayranı da kaptık mı, daha ölüm gelmez size :)


Mercimek çorbası
Tavuklu Pilav
Yayık ayranı
Pide
Böyle bir sofraya hayır demem mümkün değildi zaten :)



Tabii gittiğiniz mekanın atmosferi de önemlidir dimi.
Otantik mekanları hep sevmişimdir :)












Bu blog benim oburluğum sayesinde yemek bloğu olma yolunda emin adımlarla yürüyor :)



Yemek yemeyi seviyorum.

Bence bi özelliğim olacaktıysa yiyip yiyip kilo almamak olmalıydı :)

14 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Ceci'cim bu saatte cnm nasıl dürüm çekti anlatamam :)) bir daha makul saatlerde koy yemek post'larını ki canımız çekince çıkıp alalım.Aslında şimdide alınırda kim çıkıcak :)) afiyet olsun cnm :)

Aicha! dedi ki...

fast food yemektense şiş tavuk, döner falan yemek daha iyi geliyor. Kokusu ayrı güzel, mekanlar genelde daha sıcak, samimi oluyor. Hem de çift menü yemeden doyuyorsun misler gibi :)

Bi de 3. resimdeki yer taksimde mi acaba? :)

cecilia dedi ki...

kozmetikperisi: özür dilerim cnm aslında biliyordum can çektireceğini mazur gör bu sefer :) ama benim bile çekti valla :)

Aicha! : aynen öyle cnm fastfooddan daha iyi hemde öz yemeklerimiz, evet cnm taksimde hemen nasıl bildin bravo valla :)

Aicha! dedi ki...

Orası yeni açıldığında bulmuştu bizim bir arkadaş.Mekan güzel,dürümleri lezzetli,fiyatları uygun.Tam öğrenci mekanı :) Canım çekti akşam akşam ya!

cecilia dedi ki...

Aicha!: haha :) inşallah bizede gitmek tekrar kısmet olur, dürümler kesinlikle lezzetli :)

lately dedi ki...

Ağzım sulandı valla....

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

"ohhh yarayiversin" dicem ama son cümlenden ürküyorum:)

Yakın zamanlarda " ay siz benim kiloma flan bakmayım deli gibi yerim ben kilo almam"diyenlerden biri olaraaaakk şunu şölemeliyim ki cecicimmm geçici bi durum o öyle devam etmiyo:D
ağustostan beri 6 kilo alan ve postunu yiyesi gelennn handeden sevgiler:D

aşgaane dedi ki...

urfa dürüme bayılırımmm:) daha bugün yemiştim ama geldim, yazını okudum, fotoları gördüm yine yemek istiyorummmm:)

Selfet dedi ki...

saat 00.00 ve açım..Aynı zamanda bu postu okuyorumm :( ama bu haksızlık hem de çiğköfte de var :(

Vahide dedi ki...

ohh ohh yemeklere bak ya ... Isten yeni geldim ve öyle acimki.. Sende birsürü güzel yemek resmi koymussun -.- oldumu bu simdi ya :)))

Miniature dedi ki...

DİETADAYAM :S

Super görünür ..

cecilia dedi ki...

lately: başka zaman şu an telafi edilir o zaman :)

hande ne yapıyor? valla öle insanlar tanıyorumki graam kilo almıyorlar, öyle olmayı çok isterdim ama yok bize yediğimiz yol su elektrik olarak geri dönüyor o yüzden yaramasın :)

hayat güzel: ohh afiyet olsun cnm :)

Selfet : O saatlerde bende hep acıkıyorum, dayanmalıyız :( çiköfte çok aramam ama bazı anlarda iyi gidiyor..

Vahide: Hehe haklısın sanırım cnm :)

Miniature: Uyarı koymalıydım başa dimi diyette olanlara hiç iyi olmadı :(

Yeşim dedi ki...

Oyy acıktımm benn :) çok leziz görünüyorlar tatlım. O köpüklü ayrandan olsa da içsem şimdi ;)

Mystery dedi ki...

öldürdün sen beniiii bunlar ne böyleee karnım acıktııı :)))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails