STRAWBERY- ELF EL ELE HEP BERABER CECİ'YE :)

5 Kasım 2010 Cuma
Alışveriş masalımız devam ediyor..Bu ay kendimi epey bi şımarttım :)
Geçen hafta verdiğim siparişler 8 günde elimde ulaşmış oldu.
Hoş ayın 1i'nde yani 4 günde ülkemize gelmiş bulunan paketin teslimatı ptt'nin çok hızlı (!) çalışmasıyla 8 günü bulabildi.
Makyaj Günlüğü'nün paylaştığı strawbery ile ilgili bir haber okudum biraz önce tesadüfen. Şaşırmadım yazılanlara. Çünkü gerçekten ilgi, kalite ve fiyat konusunda çok başarılılar. Burdan okuyabilirsiniz haberi.

Ne aldım..Öncelikle yeniyıl özel parfüm indiriminden yararlanıp pek bi fikrim olmadan Davidoff Echo tercih ettim. Müthiş fresh bir kokusu var, tereddütlerimi boşa çıkardı. Favori parfümüm olacak gibi.
Bobbi Brown Shimmer pudrayı ne zamandır istiyordum.
Ve promosyon olarak Biotherm bronzer concealler. Ben daha büyük bekliyordum parmak kadar çıktı, ama olsun hediye hediyedir :)


Gelelim Elf'imize. Elf'in fiyatlarına bayılıyorum. Shipping ücreti var gibi görünüyor ama nerdeyse hemen hergün free shipping kodu ve tutar avantajlarıyla bedavaya getirtebiliyorlar. Şu aldıığım ciciler strawberyin 3te 1i kadar tuttu.
Clarifying pressed powder
Studio Makeup Mist & Set
Eyeliner Brush
Studio Warm Bronzer


Deneyelim, görelim bakalımm..:)

12 yorum:

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

güle güle kullan...

.ankara düşleri. dedi ki...

güle güle kullan cecicim :))

rosein dedi ki...

güle güle kullan cecicim. çok güzel şeyler almışsın.bobbi brown tuğla güzel görünüyor. bn de hep bilmediğim kokuları sipariş ediyorum ya kısmet diyip. beklenti de yüksek olmayınca daha çok seviliyor gelen ürün =)

Bu da Benim Güncem dedi ki...

güle güle kullan canım.elf bronzerı severek kullanıorum hele yazın hafif brozn tende güzel ışıltı bırakıyor

kozmetikperisi dedi ki...

Cecilia'cım çok güzel şeyler seçmişsin,güle güle kullan :)

Mystery dedi ki...

güle güle kullan canımm ben de bakıcam bi ara şu dediklerineee bi anlatıyosun ki insanın alası geliyo :)))

Miniature dedi ki...

Mübarəkdir,Ceci :)

Xoş günlərdə istifadə et (kullan)

Bu arada mimin var gəl al Cecicim ;)

Parfümü denemek isterim.

L@febesi dedi ki...

güle güle kullan canım :)

mughetto dedi ki...

Ohh güzel günlerde kullan tatlım :))

tarih84 dedi ki...

güle güle rürün, kokoşlan şeker, allığa bayıldım.

eylul_enise dedi ki...

güle güle kullan canım benim hatta benim yerime de kullan zira çok makyaj yapamamaktayım :(

cecilia dedi ki...

iki dirhem bi çekirdek: çok teşekkür ederimm ;)

.ankara düşleri.: çok sağol cnmm, sevgilerr..

rosein: evet cnm öyle oldu memnun kaldım mutluyum, bobbişin zaten ambalajının hoşluğuna vuruldum diyebilirim :)

Sochic: Sağol tatlım bi an önce yaz gelsin bronz bronz kullanmak istiyorum bende :)

kozmetikperisi: çok teşekkür ederim ciciş daha güzelleri senin olsun :*

Mystery: bak güzelim dene sende çok uygunlar bunlar :*

Miniature: cnm hem dileklerin hem mim için teşekkürler, en kısa sürede yapıcam ;)

L@febesi; sağol tatlım daha güzelleri senin olsun.

mughetto: mugocumm çok teşekkür ederim cnm.

tarih84: çok teşekkür ederim cnmm sürüncemm ilk fırsatta ;)

thales: hımmm evet cnm ben senin yerine de yaparım merak etme ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails