Güneş, Deniz ve Huzur Kokusuyla Döndüm!

5 Temmuz 2010 Pazartesi
Cennet gibi bir yerde rüya gibi bir tatil geçirdim.
Ve döndüm.
Adaptasyon zorluğu çekmekteyim saatlerdir.

Ama alışmak zorundayım öyle değil mi. Bu da her güzel şey gibi bitti. Ve gerçek hayata dönmek mecburiyetindeyiz ne kadar mızmızlansak da..

Otelimizin güzel manzara resimlerinden bir kolaj şimdilik...


Daha fazlasını paylaşacağım, bol bol şipşakladım etrafı. Tabi yüzmekten, güneşlenmekten, dinlenmekten, eğlenmekten, yiyip içmekten vakit bulduğum anlarda.

Fakat buradan daha detaylı inceleyebilirsiniz. Herşey dört dörtlüktü diyebilirim...

Asteria Elita Resort tatile nereye gideceğim diye düşünenlere şiddetle tavsiye edeceğim, tatilin hakkını veren, pişman etmeyecek kadar ince düşünceli, kaliteli bir otel. İlgili personeline, emeği geçen bütün görevlilere teşekkürümüzü de edelim tabiki...:)














7 yorum:

gunesyuksel dedi ki...

cok sevindim cnm. bıraz dınlenmeye ıhtıyacın vardı. cok calısıyordun zatn son zamanlarda. haketmiştin. benim de bıraz sessiz bır yerde dinlenmeye ıhtıyacım var tatil olarak. deniz kum fln deil de.. karadenz yaylaya fln gitmeliyim..:)

C3Moi dedi ki...

antalya denince moralim bolzuyo

Sevtap dedi ki...

Hoşgeldin canım bende tatile gitmek istiyorum artıkkkkk

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

resımler cok hoş cnm az kaldı bende gün sayıyorum artık :)

ŞIKELLA dedi ki...

canım benim özlettin :)

Mystery dedi ki...

ohhh mis tatil gibisi yok :)

cecilia dedi ki...

gunesyuksel ; evet cnmm öyleydim yinede tam dinlenmiş sayılmam, ah karadeniz yaylası da ne güzeldir şimdi, benim yerime de gez, doyamadımki :(

C3Moi ; aa hayırdır niye :)

karabıdıkım; hoşbuldukkk bıdışım, umarım en kısa zamanda gidersin cnm ;)

M¥PriNcessS ; teşekkürler şekerim süper bir tatil geçirmeni dilerim senin de ;)

Şıkella; bende özledim sizi ve bloğumu cnm ;)

Mystery; öyle tatlım yok :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails