Gel Sen Benim Oğlum Ol..:)

22 Temmuz 2010 Perşembe


Bu fotoğraf bugün alışveriş merkezinde akşam sularında çekilmiştir.
Bu güzel şeyi daha önce hiç görmedim, tanımıyorum. O da beni.
Ama tanıdığı birine mi benzetti bilmiyorum.
Masada otururken, kafamı sola doğru çevirmemle bana doğru hızlı adımlarla gülerek gelen bu pıtırcığı görmem bir oldu.
Neye uğradığımı şaşırırken, nası yani diye gülerken,sarıldı kucaklayıverdim.
"Senin annen nerde bebeğimm, tek mi geldinn?Beni kime benzettin sen he?"
Aa ablasıyla gelmiş, hiç farketmedim. 14-15 yaşlarında bi genç kız. Gülümsedi.Ben Keremi sevmeye koyuldum çabucak.
Hadi Kerem gidelim dedi. Ben nasıl bırakırım şimdi onu. Ben bırakırım da o bırakmazki, inmiyor kucağımdan, mutlu halinden. Kendim indirdim mecburen, hadi git dedim, bay bay yaptım. Arkasından mahsun baktık. Ağlamadı allahtan. Ama ben ağlicaktım.
Sanırım annelik iç güdülerim su yüzüne çıktı.

8 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Belki birisine benzetmemiştirde Sevmiştir bence canım. Kendiside pek şekermiş maşşallah.

moda_kesh dedi ki...

benimde böyle bir anım var otobüste önümde oturan bayanım kızı ağlıyordu am hiç susmadan bende bir cesaret kızınızı biraz sevebilir miyiim ?dedim ve kucağıma aldım biraz saçını taradım öptüm şirinlikler yaptım ve inene kaadr kucağımdaydı annesi inmek için kalktığında kızı verrcektim ama kucağıma yapıştı elbisemem bırakmıo annesi diller döküo kız hiç oralı değil anneside bozuldu :)sonra zorla ayırmak zorunda kaldı ama kız nasıl ağlıo içten bende çok kötü oldum arkasından baktım hala ağlıodu ve malesef anneside kızıodu bu yüzden :)
gene hatırlayınca üzüldüm :)

cecilia dedi ki...

AtolyeKedi; öyleydi cnm valla, bakmaya kıyamadım pamuk gibi bir ten, ah ah zaman olsaydıda az daha sevseydim :(

moda_kesh; ah cnm seninkide pek hüzünlüymüş ya, bebeklerin de içgüdüleri kuvvetli sanırım kime güveneceklerini biliyorlar, hissediyorlar melekler :)

Mystery dedi ki...

ben de çok severim böyle minikleri kız :)) gördüklerimi mıncırırım bicik bicik :)) hatta bazıları için anneme dönüyorum "anneeee bunu bizim evde besleyelim miiii" esprisini yapıyorum. hakkaten bazıları al evine götür modunda oluyo çünkü :))

cecilia dedi ki...

Mystery; Sevilmezmi ya şunların şirinliği, valla uğraşması yorucu gibi görünüyor ama değer sanırım tatlı gülüşlerini görmeye :)

Yeşim dedi ki...

Ama ben bu Kerem'i çok sevdimmm :) Maşallah çok tatlıymış :) Yakışıklı olacak büyüyünce.

Duygu dedi ki...

Allah sanada zamanı gelince böyle bir miniş nasip etsin kuzucum:)çok yakışmış kucuna hihih:)

cecilia dedi ki...

Yeşim: Evet cnm öyleydi maşallah :)

Duygu: amin diyorum kuzucum inşallahh :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails