TATİL KARELERİ VE YANSIMALAR...

6 Temmuz 2010 Salı


  • Çektim minileri, burda rahat giyemediklerimi yani :) Bacaklar fora! ohh miss..tatilin en sevdiğim yanı işte sereserpesin. Ve orda herkes sereserpe. Dikkat çekmiyorsun, bön bön bakan eden yok, yayıl,açıl, saçıl!
  • Dalga gelince zıplamak yüzmek kadar zevkli..Hele yüzmeyi çok iyi bilmeyen ben için ilk başta ne kadar ürkütücü olsada keyifli, oyalayıcı...
  • Ve prensesimm...
  • Prensesim sarışın bebelerin yanında siyah inci gibi parlıyordu :)
    İlgi çeken onlarca rus bebek değil benim prensesimdi hıhh..!

    Metin Rengi
    • Ama şu güzelliğe bakar mısınız?Yakaladım birisini, çekmeden bırakmadım bu kez..Kardeşim ne yiyip içiyor bu ırk? onlar insansa biz neyiz? Biz de "güzeliz" ama!Onların ki ne böyle???:)

6 yorum:

tubiss dedi ki...

oyy ikiside çok tatlı ne güzel eğlenmişsin öyle ohh herkesin yerine tatili yaptın geldin biz hala burada yanıyoruz :(

C3Moi dedi ki...

6 temuuz yazıyo yukarda acaba geç mi yayına girdi

Joey Potter dedi ki...

Hoşgeldin ben de nerelerde bu diyordum :D

Sevtap dedi ki...

ikiside çok güzel maşallah.Karadenizli olarak dalgada yüzmek harika gerçekten.Bu arada Miraç Kandilin Mübarek Olsun canım

SvGLove dedi ki...

Vuuu süper görünüyorsun Cecilia'cım:)

cecilia dedi ki...

tubiss; öledir ablası, umarım en kısa zamanda sende tatilini yaparsın tatlım iyi geliyor ;)

C3Moİ; bi gün sonra yayınlama imkanı bulabildim :)

Joey Potter; hoşbuldum tatlım, artık burdayım :)

karabıdıkım; öyle gerçekten ama karadenizin dalgaları da çok hırçın bana göre :) geç oldu cnm ama seninde kutlarım..

SvGLove; sağol cnm o senin süperliğin ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails