İSPANYOL MODASI VE KIZLARI

15 Temmuz 2010 Perşembe


Bol paça pantolon vazgeçilmezleri....





Büyük ve renkli desenli elbiseleri uzun veya kısa giymekten keyif alıyorlar










Bacak göstermekten hoşlanıyorlar e tabi o kadar uzun, düzgün ve bronz olunca.. mini eteği, şort giymeyi seviyorlar, iklimi genelde sıcak olduğundan kaçınılmaz görüntüler bunlar, sandalet ve kocaman güneş gözlüklerimizi de unutmayalım tabi.. :)









%70'i Esmer...







Sempatikler, neşeliler, sıcaklar..






Onlarda da cadde kızları olmaz olurmu, iki dirhem bi çekirdek, şık şıkıdımm ...





Kafalarına bişey takmaktan hoşlanırlar, saçlarında çiçek görme olasılığı yüksek...




Futbolu seviyorlar :)



Bence bize benziyorlar, sizce? :)

11 yorum:

C3Moi dedi ki...

taa 2005 yılında geçliğimin baharında ispanyadan bi kızla chatleştigim zamanları düşünüorum da bende az apaçi değilmişim. o biraz farklıydı sarışın gibi kızıl nyse ispanyada doğup hayatında hiç ispanyayı görememek böyle arayışlara sokuyo işte insanı. İspanya şampiyon oldu diye 78 lerin modası ispanyol paçaya uyacaksak nyse ben fazla karışıtmıyayaım bunu çünkü ispanyol paça tekrar moda...

SeRo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
azzzra dedi ki...

güzel hatunlar :)

Atolyekedi dedi ki...

Benziyoruz bencede...Hep söylüyorum yine söyleyeceğim 'Bütün renkler güzeldir' ama en güzel biziz diyip ayıp mı ederim ? Benim ilk lise zamanlarımda ispanyol paça pantolonlar çıkmıştı, ne moda olursa olsun ben hala onları giyiyor ve alıyorum.

Unknown dedi ki...

Fotograflar muhtesem :) Kizlar okadar guzelki bayildim :D Inanilmaz bakimlilar

http://tugbaseckin.blogspot.com/

http://tugbaseckin.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

hepsi birbirinden güzel fizikleri ayrıca güzel ne giyse yakışır bunlara zaten :)

Mystery dedi ki...

millet güzel anacım :)) uzun desenli elbiseleri ben de pek severim.

cecilia dedi ki...

C3Moi; valla kaçırmışsın ne diyim ama geç kalmış sayılmazsın ruslardan, ingilizlerden farklı bi yabancı gelinimiz olsun :)

azzzra: soğuk slavlar halt etmiş yanlarında dimi :)

Atölyekedi: En güzeli biziz tabiki cnm :)ay ben bayılıyorum hala bol paça ve bol kesim pantalona benimde vardı tee ortaokulda.

Tugba; evet kesinlikle, bu arada bloğuma hoşgeldin bende bloğuna hoşgeldim :)

M¥PriNcessS; çirkinleri de var elbet ama güzelleri cidden güzel olio anacım :)

Mystery; aynen öle valla bide ruslara ukraynalılara dünya gzüeli derler pehh :)

Natalie Suarez dedi ki...

cute! love these street style pics :)

natalieoffduty.blogspot.com

cecilia dedi ki...

Natalie; yes me too, thank you, ı'll visit your blog :)

Yeşim dedi ki...

Benzerlikler şaşırtıcı. Kızlar güzel. Peki tatlım ya İspanyol erkekler? Onlara da yer verseydin fena olmazdı ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails