Pikniğim Geldi! :)

27 Temmuz 2010 Salı
Pikniğe gitmeye hazırım...:)


İsmini vermek istemediğim son derece popüler fastfood zincirlerinin et temini için hayvanlara yaptıkları korkunç muamele hakkında bir takım şeyler duyduğumdan (tabi ne derece doğru bilinmez) ister istemez bütün iştahım kapandı dışarıda yapılan yiyeceklere karşı.


 "Kimbilir o nasıl hazırlanıyodur" diye diye hiçbiyerin güvenilir olmadığına kanaat getirince, en makbülü evde hazırlanmış yiyecekler olduğuna karar verdim.
Dedim atarım çantaya iki sandviç ohh miss...Zaten mevsim yaz, açık alanda geçiriyoruz zamanımızı..
"Kimbilir onu nasıl hazırladın" diye sorulursa bunun bi kısır döngü olduğunu da düşünmeden edemedim. O sandviçin içindeki ürünler ya? Domates hormonlu olmasın, peynir nasıl üretiliyor, salam,sucuk, sosis artık ne etidir kimbilir. Bakalım bu karara ne kadar riyaet edebileceğiz? :)
Piknik setim Koçtaştan..6 kişilik, 38 parça.
Yaz bitecek hala piknik coşkusunu tadamadık.

En kısa zamanda;

Kırlara serilip, yemyeşil doğanın koynunda bol oksijen tüketmek istiyorum.

Lezzetli ve son derece hijyenik yiyecekler yapıp bu tabaklarda yemek ve içeceklerimizi bu bardaklarda içmek istiyorumm..

Eşlik etmek isteyen olursa buyursun, set 6 kişilik :)

6 yorum:

C3Moi dedi ki...

Fazla küçük değil mi

Unknown dedi ki...

Bende varım...

Piknik setinde çok güzel koçtaşa bende bir bakınayım :)

Dışarda özelikle fastfood yiycekleri bizde yemiyoruz.

Ama seninde dediğin gibi sebzede ve süt ürünleri şarkuteri ürünleri nasıl yapıldıgını bilmedigimiz halde evde biz hazırlıyoruz yaa sağlıklı bişeyler hazırladıgımızı sanıyoruz.

Sanırım fazla kurcalamamak bu durumu yoksa içinden çıkılmaz bir hal alabilir :)

Mystery dedi ki...

aamaaann pek severim ben kız ben de geleyim ben dee ben dee :)) takımına da bayıldım bu arada :))

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Yıllarca dışarıdan yediğim fast food ve kebaplar yüzünden sindirim sistemim çok büyük yara aldı. Ne yersen ye Özellikle -yağ- büyük sorun. Ben şahsen artık dışarıda sadece ızgara balık yiyorum. Daha doğrusu dışarıdaysak ve açsak balıktan başka şey yemek yasak. Tavsiye ederim, ben çok rahatladım.

cecilia dedi ki...

C3Moi; yok resimde öylemi görünmüş bilmiyorum ama gayet normal ebatlarda veya bana göre, sana küçük gelmiş olabilir :)

"Objektifime Yansiyanlar": bekliyorum bak :) alıver sende cnm raflardan inmeden, evet ipin ucunu bulamayız bu mevzuda, çok hijyeniği bulmak rüya olsa da azını bulabilirsek o bile yeter dimi..

Mystery;sensiz olurmu güzelim gel tabiki, yemekten sonra top oynarızz :)

Yeşim dedi ki...

Tatlım ne iyi düşünmüşsün. Gerçekten duyduklarımızdan sonra dışarda yemek yemeye korkar olduk. Sırf bu yüzden dışarda yediklerimizi evde yapmak için tarifler arıyorum. Piknik yapmayalı çok zaman oldu :( Bana da yer var mı?

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails