Bir İstanbul Masalı...

17 Temmuz 2010 Cumartesi

Önce güzel bi boğaz turuyla başladık güne..İki kıta arasında yolculuğumuz başlarken, denizin eşsiz mavisi üzerine bembeyaz köpüklü sularından kıyıdaki manzaraya doğru kaydırdık gözlerimizi ve İstanbul'un adım atmadığımız semtleri; Kuzguncuk, Beylerbeyi, Anadolu Hisarı, birbirinden güzel yalılar, tarihi yerler, camiler ve sahile kurulmuş çay bahçeleri,restaurantlar, orda oturan insanların keyiflerini düşlemek, hatta ve hatta el sallamak onlara...Kıyısından geçmek bile zevkliydi doğrusu..İstanbul'da olup da böyle küçük ama değerli bir seyahati yapmamak ayıp doğrusu :)


Sonra da yıllardır uğramadığım, bana çocukluğumu hatırlatan bi yer; Gülhane Parkı..
Gülhane Parkının tarihteki yeri büyük. Ama benim hatırladığım yakın tarihe göre Hayvanat bahçesi, konser alanları, çadırlar, lunapark, sihirbazlar, pamuk şekerler, tam bir panayır yeri. Sonra kaldırdılar orayı,yürüyüş yolu mu ne yaptılar, öyle duydum ama hiç gitmemiş, önyargıyla yaklaşmıştım. güzel manzaralı çay bahçesini görünce giriverdik. Amanın o ne kalabalıktı öyle.Eskisinden güzel olmuş sanki. Daha düzenli, huzur dolu, her taraf yemyeşil, çiftler kol kola, piknik yapmaya gelen mi dersin, kitap okumaya gelen mi, turistler zaten her yerde. Gerçi amacı dışında kullananlar da yok değil.. :)





Siz siz olun hiç bir yere ve hiçbirşeye önyargılı yaklaşmayın, görünenle gerçek farklı olabilir...
:)

9 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

benim yerimede gezseydin tatlım ya oralarda:((

Adsız dedi ki...

boğaz turunu bende cok severim, aynen dediğin gibi o yalılardakilere el sallayasım gelir her seferinde =) çok sanslılar kıymetlerini bilsinler.

gülhane parkını eskiden cok severdim simdi değiştirdiler ama yine de güzel haklısın cnm önyargıyla yaklasmamaız lazım hiçbirşeye.

cecilia dedi ki...

My make up Story; Cansucum hiç benim yerime filan deme yaparım ben ama sen de yap cnm kesinlikle o kadar güzel ki, enişteyi alıcaksınn eminönünden ohh sefamız olsun tamammı :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan; Sorma handanım aynen öle valla çok şanslılar, ben beğendiğim yalıda kendimi hayal ediyorum bide. Evet cnm gülhaneyi değiştirmişler ama gidince bol bol oksijen depoluyorsun, çok güzel olmuş bu haliyle de inan.

Adsız dedi ki...

Maviden yeşile çok güzel bi gezi olmuş(:

Mystery dedi ki...

boğaz turuna bayıldım. ben istanbula 2 kere gitmiştim ama öyle boğaz turu bilmemne yok tabi. yapsaymışım keşke ben de

nehircce dedi ki...

Canım Gülhane gerçekten çok değişti,hem temiz hem de kaliteli hoş mekanlarda var bende önyargılıydım 2 sene öncesine kadar senin gibi..Fotoğraflarda çok hoş.sevgiler..

NiLaY dedi ki...

harika bir gezi olmuş cidden, bayıldım :) sefan olsun :) sevgiler..

Adsız dedi ki...

gecen yil bende nisanlimla böyle bir turla yapmistik Istanbul ikimizide buyulemisti ...hala cok guzel görunuyor..tekrarlamak lazim :p

Yeşim dedi ki...

İstanbul'dan bir makas almışsınız :) Boğaz gezisini 1992 yılında yapmıştım. Ne çok zaman geçmiş. Harika bir şehirde yaşıyorsunuz tatlım tadını çıkarın :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails