Parlatıcı nam_ı diğer Glosslarım :P

8 Temmuz 2010 Perşembe
U

Glosslarım...İçlerinde sittin senelik olanlar var..Heralde en bitmeyenn ürünler dudak ürünleri oluyor..E her renkten, tarzdan temin edilmeye çalışılınca bitirmek rüya gibi...

O yüzden yeni ve marka bir ürün yok :)

Glosslar kışın değil yazın kullanımı daha uygun ürünler bana göre. Bronz tende, ağır bir göz makyajında hafif parıltılı bir gloss hoş ve doğal gösterebiliyor. Tabi tarza göre seksi bile olabiliyor. Tatları da öyle nefis oluyor ki yememek işten bile değil. O yüzden sürdüğüm gloss dudağımda en fazla 1 saat ikamet eder, ama tazeleme huyum yoktur.

Hediye gelen cici gloss kutumu açıp swatchladım sizin için..
Swatch demeye bin şahit ister belki, şahidim olursanız sevinirim :)
Ama bu kadar becerebildimm..Renklerin tonları genelde pembe civarında seyrediyor, tam yazlık, şeker gibi :)

9 yorum:

Leah dedi ki...

Benim de dudağımda hiç durmuyor parlatıcılar ya. Maksimum yarım saat bir saat. Ötesi yok. :/

Hepsini güle güle sürün Cecilia'cım. :*

nily21 dedi ki...

hepsi birbirinden şeker...gloss tazeleme gibi bir huyum yok benim de..bütün gün rujuyla parlatıcısıyla oturan hatunlara imreniyorum :)

cecilia dedi ki...

Leahcim sağol cnmcım çıkmayan ruj gibi çıkmayan parlatıcı yapsalar keşke..

nilgüncüm; aynen cnm ben de, bişi yese içse anında lavobaya koşuyor hatun..:)teşekkürler..

Duygu dedi ki...

aman renk renk parlatıcılar çok hoş duruyor dudakta ama hemen geçiveriyor işte kalıcı değiller...ama senin hoş bronz teninde güzel durur kuzum sür sür çık:)

cecilia dedi ki...

Duygu; bitanemm benim çok tercih etmiyorum ama sen yakıştırmışsan tamamdır, muak :X

Yeşim dedi ki...

Hepsi çok güzel tatlım :) Ben de tazelemeyi hep unutuyorum :)

cecilia dedi ki...

Yeşimcim sağol meleğim desene hepimiz aynı dertten muzdaribiz :)

Adsız dedi ki...

Bu postunu nasıl kaçırmışım ben yaa çok güzel hepsi beauty babes lipgloss palet harikaymış çok beğendiimm canım çekti:D

cecilia dedi ki...

Nah a Perfect Day; Hehe beğenmene sevindim cicim, daha güzelleri senin olsun bebeim..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails